網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月5日 星期三

有圖有真相》飛甩Band佬 胡定欣唔敢張揚愛煎Pang __,煎Pang,胡定欣,定欣,陳展鵬,

有圖有真相》飛甩Band佬胡定欣唔敢張揚愛煎Pang陳展鵬喺車上搞咩要胡定欣抹哂咀?唔好心邪,食個糖水啫。不過,兩個成日喺網上調情,句句對白都曖昧十足!明張目膽傳情都未夠喉,兩個人接受傳媒訪問嘅時候,雖然避談戀情,但係胡定欣都忍唔住開到聲問︰「我們會相愛嗎?」陳展鵬接著話︰「我都是苦命!可能...可能...可能...」可能咩啫,你睇胡定欣個眼神,幾想陳展鵬答一句我地會相愛㗎! 不過,同陳明道分手冇 ...






  • 其他影片:>>






  • 有圖有真相》飛甩Band佬 胡定欣唔敢張揚愛煎Pang
  • 陳展鵬喺車上搞咩要胡定欣抹哂咀? 唔好心邪,食個糖水啫。

    不過,兩個成日喺網上調情,句句對白都曖昧十足!明張目膽傳情都未夠喉,兩個人接受傳媒訪問嘅時候,雖然避談戀情,但係胡定欣都忍唔住開到聲問︰「我們會相愛嗎?」陳展鵬接著話︰「我都是苦命! 可能...可能...可能...」

    可能咩啫,你睇胡定欣個眼神,幾想陳展鵬答一句我地會相愛㗎! 

    不過,同陳明道分手冇耐,胡定欣就算同煎Pang撻著又好,都唔可以咁快公開。但多次俾《壹》仔斷正煎Pang車胡定欣走人,唔想令呢段啱啱萌芽嘅戀情見光死,煎Pang呢日唯有自己揸車番工,扮晒避忌咁。我哋就趁胡定欣番大台嘅時候,問下佢係咪同展鵬戲假情真先! 點知定欣一句︰「拜拜」就轉身走人。呢個風騷嘅拜拜,再加跳脫嘅背影,完全feel到咩叫如沐春風呀!


    鍾意就快D Share啦!