掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

放產假迎接BB 杜德偉:我係經驗豐富爸爸! __,杜德偉,

放產假迎接BB杜德偉:我係經驗豐富爸爸!恭喜晒!杜生杜太!杜德偉做爸爸啦!杜德偉喺微博宣佈喜訊,B仔喺10月2日出咗世啦! 就係B仔出世前兩日,我哋就見到杜德偉同太太一齊行超級市場。當時杜太個肚真係好大,行起上來都有少少吃力。你睇杜德偉一講到做爸爸嘅時候,笑晒口,一吋都唔串,仲話自己做定晒功課。杜德偉話︰「我呢啲係人生經驗豐富嘅Daddy!哈哈哈! 咁多個月,咁多時間,研究咗好多,停晒工作啦,我依 ...






  • 其他影片:>>






  • 放產假迎接BB 杜德偉:我係經驗豐富爸爸!
  • 恭喜晒! 杜生杜太! 杜德偉做爸爸啦! 杜德偉喺微博宣佈喜訊,B仔喺10月2日出咗世啦! 就係B仔出世前兩日,我哋就見到杜德偉同太太一齊行超級市場。當時杜太個肚真係好大,行起上來都有少少吃力。

    你睇杜德偉一講到做爸爸嘅時候,笑晒口,一吋都唔串,仲話自己做定晒功課。杜德偉話︰「我呢啲係人生經驗豐富嘅Daddy!哈哈哈! 咁多個月,咁多時間,研究咗好多,停晒工作啦,我依家已經放緊產假!」不過呢,實戰係點就有待揭曉,any肥,再一次恭喜杜德偉做爸爸啦! 


    鍾意就快D Share啦!