網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月4日 星期二

【BB未曝光】杜德偉接太太出院晒恩愛 __,杜德偉,

Alex專程嚟接生完BB嘅太太出院,但係BB就未有曝光喎。54歲的歌手杜德偉(Alex)榮升爸爸,太太李曉冰(Ice)日前誕下愛兒小AJ(AlexJunior),今日Alex陪太太出院,二人表現恩愛,Alex更三度錫太太面珠,但BB就未有曝光。好多嘢唔習慣Ice先上車,留待Alex接受訪問,他開心謂:「尋日成日同BB玩到好忘形,好Happy,亦都好攰,最神奇係一日之內發生好多嘢,因為習慣咗太太肚入 ...


Alex專程嚟接生完BB嘅太太出院,但係BB就未有曝光喎。

54歲的歌手杜德偉(Alex)榮升爸爸,太太李曉冰(Ice)日前誕下愛兒小AJ(Alex Junior),今日Alex陪太太出院,二人表現恩愛,Alex更三度錫太太面珠,但BB就未有曝光。

好多嘢唔習慣

Ice先上車,留待Alex接受訪問,他開心謂:「尋日成日同BB玩到好忘形,好Happy,亦都好攰,最神奇係一日之內發生好多嘢,因為習慣咗太太肚入面有BB,但前日就生咗出嚟,望住個BB唔相信自己做咗老竇,但係習慣咗望住BB之後,發覺BB係一個自己嘅迷你版,令到自己好驕傲。」

改中文名要筆劃少

Alex又謂除了自己榮升爸爸之外,他外父外母都榮升公公婆婆。問到BB可會搞百日宴?Alex表示未知道,並謂會跟太太再相量,因為他11月便要開工。問到時開工可會不捨得BB?他謂:「所以唔理啦,要活在當下。(改咗中文名未?)仲諗緊一個,但想諗個筆劃少啲嘅,唔想第日個仔要罰抄嗰陣大呻,但係依家又覺得想個名有啲意思。」至於是否計劃兩年抱兩?Alex:「3年啦,兩年抱兩太辛苦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!