掃呢頁CODE去手機

2016年10月4日 星期二

【肥胎唔肥人】陳敏之遺傳長腿畀BB __,陳敏之,

陳敏之一啲水腫都冇,仲係好靚呀!「索腿天后」陳敏之現身海港城出席「amikaX癌症基金會粉紅革命」慈善活動,佗有6個多月B仔的她身穿平底鞋示人,透露現在較喜歡吃鹹食及牛肉,改變了以往愛甜食的口味。又謂現時盡量吃清淡及有機食品,以BB健康行先,又開心自己屬於「長胎不長肉」,陳敏之說:「因為我高,所以覺得個肚唔係好大,加上今日件衫鬆,着貼身衫(個肚)就好大,同埋照咗BB好健康,佢比實質重量、size都 ...




其他影片:>>






陳敏之一啲水腫都冇,仲係好靚呀!

「索腿天后」陳敏之現身海港城出席「amika X 癌症基金會粉紅革命」慈善活動,佗有6個多月B仔的她身穿平底鞋示人,透露現在較喜歡吃鹹食及牛肉,改變了以往愛甜食的口味。又謂現時盡量吃清淡及有機食品,以BB健康行先,又開心自己屬於「長胎不長肉」,陳敏之說:「因為我高,所以覺得個肚唔係好大,加上今日件衫鬆,着貼身衫(個肚)就好大,同埋照咗BB好健康,佢比實質重量、size都大,算係大B,長腿BB,腳長、腳板大,遺傳咗我。」

肥咗10磅左右

她續表示幸好不是肥了很多:「肥咗10磅多少少,6個幾月嚟講係好標準,我仲有3個月就生,希望喺呢段時間唔好脹得太勁,肥落佢(BB)度好啦。」她又謂現時是懷孕的穩定期,盡量少食多餐吸收營養,亦不需像初期般嚴格戒口。已決定剖腹生B的敏之,表示BB中文名由老公負責,英文名則交由伍詠薇哥哥負責:「佢英文咁叻,我小朋友將來讀書啲嘢都要請教佢。」

結婚周年三個一齊過

她又高興表示10月1日是跟老公結婚兩周年:「今年好有意思,同埋BB一齊過,BB係我哋嘅結婚同聖誕禮物,因為佢會喺聖誕節附近出世,好感恩,好開心。」她又謂生B在其結婚計劃內,並希望BB出世後肥肥白白、健健康康及聽父母話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!