掃呢頁CODE去手機

2016年10月18日 星期二

鄭希怡罕有谷胸現身:生B後升咗Cup __,鄭希怡,

Yumiko做咗人母後都好少着得咁性感。藝人鄭希怡(Yumiko)以白色喱士低胸連身褲現身活動,成功谷出「小山丘」,她自嘲很罕有:「多謝形象指導,件衫揀得好好,令我覺得原來『咁到得』?不過我生咗BB之後都好少性感。(係咪老公梁學儲唔畀?)我唔理佢。(你都好fit。)我呢排好勤力做運動,我覺得仲fit過生BB之前。(老公有冇讚你個bodykeep得好?)佢好少讚我,在心中,其實生完之後上圍都大咗少少 ...


Yumiko做咗人母後都好少着得咁性感。

藝人鄭希怡(Yumiko)以白色喱士低胸連身褲現身活動,成功谷出「小山丘」,她自嘲很罕有:「多謝形象指導,件衫揀得好好,令我覺得原來『咁到得』?不過我生咗BB之後都好少性感。(係咪老公梁學儲唔畀?)我唔理佢。(你都好fit。)我呢排好勤力做運動,我覺得仲fit過生BB之前。(老公有冇讚你個body keep得好?)佢好少讚我,在心中,其實生完之後上圍都大咗少少,升左一個Cup,我都好滿意!」

對於有傳好友何超儀不滿徐濠縈將陳子聰的病容照片公開而導致二人決裂,鄭希怡表示不相信,又認為沒有可能,因為二人是認識多年的好姊妹,並且時有聚會。

_________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!