網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月25日 星期二

斟緊《殘酷一叮》 克勤想搵番忠仔莫生 __,克勤,李克勤,

大家點睇先?歌星李克勤晚上在將軍澳電視城為無綫遊戲節目《我愛香港》擔任錄影嘉賓,他笑說:「都好耐冇上遊戲節目,以前有段時間唔方便參加,不過已經過咗。玩得就唔會顧儀態,我都冇乜儀態,噚日連飲酒片段都放咗上社交網站,我老婆問我係咪傻咗,我話依家呢個世界冇乜所謂啦。」曾經主持遊戲節目《殘酷一叮》的克勤透露無綫有斟洽他再主持《殘酷一叮》,他說:「我話好呀,如果可以搵番忠仔(指梁榮忠),又可以搵阿莫生(指莫 ...


大家點睇先?

歌星李克勤晚上在將軍澳電視城為無綫遊戲節目《我愛香港》擔任錄影嘉賓,他笑說:「都好耐冇上遊戲節目,以前有段時間唔方便參加,不過已經過咗。玩得就唔會顧儀態,我都冇乜儀態,噚日連飲酒片段都放咗上社交網站,我老婆問我係咪傻咗,我話依家呢個世界冇乜所謂啦。」

曾經主持遊戲節目《殘酷一叮》的克勤透露無綫有斟洽他再主持《殘酷一叮》,他說:「我話好呀,如果可以搵番忠仔(指梁榮忠),又可以搵阿莫生(指莫凱謙)嚟唱歌都幾好玩。」克勤又形容TVB對他好像他的新歌《一個都不能少》,在他低潮時TVB幫了他很多,所以甚麼類型的合作也可以,但還未知是否落實,他覺得成事的話會是一集過。講到李克勤的新歌MV被讚,他說:「主要係讚啲演員啫,最開心係好多人喺網上唱,今日見JW都唱,原來好多人鍾意挑戰呢首歌,想挑戰下肺容量可唔可以唱到。」

克勤的座駕日前捱撞,他說:「冇嘢啦,冇乜損傷,唔使整,只係有少少傷痕,好似男人踼完波有少少傷痕,好平常啫。」講到克勤的愛隊曼聯輸波,克勤笑說:「唉,你都見我甫咗個喊樣就知我心情幾咁差,唔緊要嘅,喊完今朝咪一樣開工,工作繼續。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!