掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

【有片】 老婆剛離職 騎師老公梁家俊「落樓」急送院 __,

第五場二班泥地賽事發生「落樓」意外,本地華將梁家俊策騎「卡加動力」入直路初段遇意外墮下,被直接送往威爾斯親王醫院。據悉梁家俊曾一度失去知覺,但之後情況有改善,暫知已恢復知覺及醒番,面部及耳仔有割傷,並曾經有腦震盪。梁家俊老婆靚女人妻李潔瑩(阿Kit),日前喺賽馬直擊節目中疑似同另一主持王若舜鬧交,期間更未熄咪就爆粗,嗰句「Sorry,我冇L...」就咁出咗街,片段出街之後迅即成為網上熱話,而阿Ki ...




其他影片:>>






第五場二班泥地賽事發生「落樓」意外,本地華將梁家俊策騎「卡加動力」入直路初段遇意外墮下,被直接送往威爾斯親王醫院。據悉梁家俊曾一度失去知覺,但之後情況有改善,暫知已恢復知覺及醒番,面部及耳仔有割傷,並曾經有腦震盪。

梁家俊老婆靚女人妻李潔瑩(阿Kit),日前喺賽馬直擊節目中疑似同另一主持王若舜鬧交,期間更未熄咪就爆粗,嗰句「Sorry,我冇L...」就咁出咗街,片段出街之後迅即成為網上熱話,而阿Kit亦停止主持職位,本來就同老公梁家俊展開生B計劃,但事隔一日,梁家俊今午第五場策「卡卡動力」又有落樓事件,認真禍不單行。

梁家俊曾一度失去知覺,但之後情況有改善,之後四時三十分馬會透露梁家俊最新傷勢,暫時梁家俊臉及耳仔割傷,雖然曾有腦震盪,但第一次電腦掃瞄後無問題,為安全計會作第二次檢驗。而我哋記者打過電話俾梁家俊老婆阿Kit,不過電話就飛咗去留言暫時未接通到,所以仍未能在阿Kit口中得悉梁家俊的最新情況。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!