掃呢頁CODE去手機

2016年10月22日 星期六

【座駕捱撞】李克勤嬲爆:道歉都冇句 __,克勤,李克勤,

撞完就走人,咁都得?尋晚李克勤就撇低老婆同一對囝囝,揸車去咗跑馬地搵朋友食飯,泊好架車入咗餐廳冇耐,就有一名外籍男士揸車到場,外籍男士想泊車喺李克勤架車後面,可能斜路泊車有啲難度,外籍男士先撞到後面架車,之後駛離時再撞到李克勤架車,不過外籍男士未有理會發生碰撞,揸車去咗其他位泊車。李克勤得悉座駕捱撞之後,立即從餐廳步出查看「傷勢」,並一臉無奈表示:「都唔係好嚴重算數啦!不過最嬲係,道歉都冇一句就走 ...


撞完就走人,咁都得?尋晚李克勤就撇低老婆同一對囝囝,揸車去咗跑馬地搵朋友食飯,泊好架車入咗餐廳冇耐,就有一名外籍男士揸車到場,外籍男士想泊車喺李克勤架車後面,可能斜路泊車有啲難度,外籍男士先撞到後面架車,之後駛離時再撞到李克勤架車,不過外籍男士未有理會發生碰撞,揸車去咗其他位泊車。李克勤得悉座駕捱撞之後,立即從餐廳步出查看「傷勢」,並一臉無奈表示:「都唔係好嚴重算數不過最嬲係,道歉都冇一句就走 ...




其他影片:>>






撞完就走人,咁都得?

尋晚李克勤就撇低老婆同一對囝囝,揸車去咗跑馬地搵朋友食飯,泊好架車入咗餐廳冇耐,就有一名外籍男士揸車到場,外籍男士想泊車喺李克勤架車後面,可能斜路泊車有啲難度,外籍男士先撞到後面架車,之後駛離時再撞到李克勤架車,不過外籍男士未有理會發生碰撞,揸車去咗其他位泊車。

李克勤得悉座駕捱撞之後,立即從餐廳步出查看「傷勢」,並一臉無奈表示:「都唔係好嚴重算數不過最嬲係,道歉都冇一句就走咗。」其後李克勤知道涉事汽車由外籍人士駕駛時,他搞笑表示自己能操流利洋語,可以和對方當面對質,之後李克勤便返回餐廳。未知是否擔心座駕再有危險,李克勤返入餐廳冇耐就埋單走人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!