掃呢頁CODE去手機

2016年10月11日 星期二

報復洪永城?唐詩詠預告拍激情戲 __,唐詩詠,洪永城,

嘩!咁應該真係好激!藝人唐詩詠晚上在尖沙咀出席美容產品活動。講到馬國明表示希望與唐詩詠、洪永城「三人行」接工作,詩詠聞言笑說:「咁我要諗諗先,佢梗係開心。(你想同洪永城情侶檔?)睇馬國明分唔分佣分畀我啦!我驚我係第三者,呢排新聞成日講佢哋!(洪永城話同傅嘉莉拍床戲緊張!)佢扮嘢啫,你哋走咗佢就放鬆晒。(平時見你會面紅?)以前都會,嚟緊我同王浩信仲激。(同洪永城鬥尺度闊?)因為喺網上播,尺度可以激啲 ...


嘩!咁應該真係好激!藝人唐詩詠晚上在尖沙咀出席美容產品活動。講到馬國明表示希望與唐詩詠、洪永城「三人行」接工作,詩詠聞言笑說:「咁我要諗諗先,佢梗係開心。(你想同洪永城情侶檔?)睇馬國明分唔分佣分畀我我驚我係第三者,呢排新聞成日講佢哋!(洪永城話同傅嘉莉拍床戲緊張!)佢扮嘢啫,你哋走咗佢就放鬆晒。(平時見你會面紅?)以前都會,嚟緊我同王浩信仲激。(同洪永城鬥尺度闊?)因為喺網上播,尺度可以激啲 ...




其他影片:>>






嘩!咁應該真係好激!

藝人唐詩詠晚上在尖沙咀出席美容產品活動。講到馬國明表示希望與唐詩詠、洪永城「三人行」接工作,詩詠聞言笑說:「咁我要諗諗先,佢梗係開心。(你想同洪永城情侶檔?)睇馬國明分唔分佣分畀我我驚我係第三者,呢排新聞成日講佢哋!(洪永城話同傅嘉莉拍床戲緊張!)佢扮嘢啫,你哋走咗佢就放鬆晒。(平時見你會面紅?)以前都會,嚟緊我同王浩信仲激。(同洪永城鬥尺度闊?)因為喺網上播,尺度可以激啲。(現實仲激?)唔講喇!以前拍劇會就住就住,今次劇情想貼近真實。」

問到洪永城到時會否來探班監場?唐詩詠似乎埋怨男友之前拍床戲冇備案,她說:「我都係今日睇報紙先知,還番畀佢,大家都明做乜,不過講聲好啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!