網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月20日 星期四

約孫耀威密斟 李亞男幫祖藍公司挖角 __,祖藍,孫耀威,李亞男,王祖藍,

唔知孫耀威、陳美詩同王梓軒、石祐珊會唔會成為李亞男公司嘅藝人呢?近年王祖藍於內地爆紅,狂賺人仔頻頻出手買豪宅之餘,更成立製作及經理人公司,委任老婆擔任公司董事,齊齊為藝人穿針引線賺真錢,為免肥水外流,李亞男積極幫老公招攬人材,首先便向教友藝人招手,日前相約情侶檔孫耀威陳美詩密斟,拍拖多年密冚戀情的王梓軒和石祐珊亦合體赴會,個個樂得搵李亞男搭路泊個好碼頭。當晚11時半,早前於內地多項投資失敗,勁蝕不 ...




其他影片:>>






唔知孫耀威、陳美詩同王梓軒、石祐珊會唔會成為李亞男公司嘅藝人呢?

近年王祖藍於內地爆紅,狂賺人仔頻頻出手買豪宅之餘,更成立製作及經理人公司,委任老婆擔任公司董事,齊齊為藝人穿針引線賺真錢,為免肥水外流,李亞男積極幫老公招攬人材,首先便向教友藝人招手,日前相約情侶檔孫耀威陳美詩密斟,拍拖多年密冚戀情的王梓軒和石祐珊亦合體赴會,個個樂得搵李亞男搭路泊個好碼頭。

當晚11時半,早前於內地多項投資失敗,勁蝕不少的孫耀威,聯同女友陳美詩驅車抵達中環,兩人急急腳步往附近的商業大廈,未幾向來都不認戀情的王梓軒和石祐珊亦出現,兩人並排而行,至於身為老闆娘的李亞男亦隨後現身,一行人於該處的餐廳邊食邊傾,至深夜始前後腳離開,各人帶着笑臉走人,似乎傾談得相當愉快,當中孫耀威更是興奮地和女友傾不停,兩人熱情地接載友人先青衣機鐡站,然後才雙雙返回位於汀九的住所。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!