掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

【激罕】李亞男透視晒背惡鬥子珊鍾麗緹 __,鍾麗緹,鍾麗,李亞男,徐子珊,子珊,

嘩!李亞男(左)難得性感。繼續係「第13屆中國長春電影節」閉幕儀式,呢個活動嘅紅地氈星光熠熠,唔少港星都有出席,包括陳嘉桓、徐子珊、鍾麗緹、李亞男、鄭嘉穎、陳浩民等。一眾女星更是爭妍鬥麗,當中除身穿TUBEDRESS晚裝的陳嘉桓谷胸上陣外,徐子珊、鍾麗緹亦大騷事業線,李亞男則晒美背示人。與阮頌揚齊齊現身的陳嘉桓,一見到惠英紅及李亞男便化身小粉絲拉實二人「集郵」。而面對師姐嘉桓的「胸湧」Look,阮 ...


嘩!李亞男(左)難得性感。

繼續係「第13屆中國長春電影節」閉幕儀式,呢個活動嘅紅地氈星光熠熠,唔少港星都有出席,包括陳嘉桓、徐子珊、鍾麗緹、李亞男、鄭嘉穎、陳浩民等。一眾女星更是爭妍鬥麗,當中除身穿TUBE DRESS晚裝的陳嘉桓谷胸上陣外,徐子珊、鍾麗緹亦大騷事業線,李亞男則晒美背示人。

與阮頌揚齊齊現身的陳嘉桓,一見到惠英紅及李亞男便化身小粉絲拉實二人「集郵」。而面對師姐嘉桓的「胸湧」Look,阮頌揚合照時明顯「硬晒軚」。他受訪時笑言有師姐在旁傍實,故未有感到緊張。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!