掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

有咗都唔知!車婉婉自揭爆趣驗孕過程 __,車婉婉,

車婉婉佗B4個月,佢話自己係「烏龍媽媽」,有咗成個月自己都唔知。現年41歲的車婉婉今日宣布佗B,她接受《東網》訪問時透露現時懷孕4個月,預產期為明年4月,不過尚未確認BB性別,要待12月才會知道。婉婉又表示能夠懷孕要感謝上天,覺得是一個奇迹,因為她是個「烏龍媽媽」,竟然自己意外懷孕一個月也懵然不知。食錯嘢身體虛弱入院婉婉在電話中表示:「7月時,我無端端食錯嘢入咗醫院,我之前未試過入院,又屙又嘔、血 ...


車婉婉佗B4個月,佢話自己係「烏龍媽媽」,有咗成個月自己都唔知。

現年41歲的車婉婉今日宣布佗B,她接受《東網》訪問時透露現時懷孕4個月,預產期為明年4月,不過尚未確認BB性別,要待12月才會知道。婉婉又表示能夠懷孕要感謝上天,覺得是一個奇迹,因為她是個「烏龍媽媽」,竟然自己意外懷孕一個月也懵然不知。

食錯嘢身體虛弱入院

婉婉在電話中表示:「7月時,我無端端食錯嘢入咗醫院,我之前未試過入院,又屙又嘔、血壓又去到好低好低,好嚴重,醫生唔畀我出院。咁出咗院之後,覺得自己好似棵黃芽白咁好虛弱,嗰時所有嘅壞習慣都冇晒,飲酒飲咖啡都冇,我平時係一日飲三杯咖啡嘅人,但飲咗一啖覺得頂住個胃先至冇飲,嗰時覺得可能因為太虛有關,同埋以前我係一日食一餐或兩餐。」

瘦到得番100幾磅

婉婉透露試過去睇中醫,中醫叫她每日都要飲雞汁、燉生果以及燉羊湯補身,加上要戒咖啡及酒,身體才會開始覺得回復正常,但她仍然瘦到由110幾磅變成100幾磅,她又說:「嗰時咁虛弱,都唔諗住會有咗,又唔見佢(經期)嚟,認為同自己身虛有關,所以唔理啦。我啲血壓又係咁低,一直都冇理,但係好耐都冇嚟(經期),我有個好積極嘅朋友就問我係咪有咗呀,我話黐線,我答佢我就嚟弱到連自己都照顧唔到啦,仲話整多件。」

朋友幫買驗孕棒

其後婉婉的朋友為她送上驗孕棒,她說:「朋友幫我去買驗孕棒,佢買咗兩支驗孕棒,趁我同老公食飯嗰陣拎畀我。同我一齊食飯嘅老公,當然係唔知我哋做乜啦,當我返到屋企,我心諗搞錯,夾硬要人哋驗嘅,驗完又唔識睇喎,唔知一條線定兩條線,一條又有,一條又冇。(咁一條定兩條?)一條好深色,一條矇矇哋嘅,我咪唔知囉,我影幅相畀朋友,問朋友咁樣係點?朋友話『你有咗喎』,我話『唔係嘛』?朋友叫我試埋第二支,咁我邊有咁多尿屙呀,咁我惟有出去灌水飲囉,之後入去廁所再驗。呢次睇到有一條條嘢喺度眨吓眨吓,一路個心喺度噗噗咁跳,突然彈一個字出嚟『pregnant(懷孕的)』。」

老公嚇呆咗

婉婉指當時自己好茫然,不知如何是好,但她覺得應先告知老公,當時她老公正傾電話,她說:「我又唔知點樣講畀佢知,我話有嘢同佢講。佢收咗線後,我話我有啲嘢想問吓佢囉,如以前我哋會傾有小朋友會點樣,如果有BB會點樣,佢問我點解咁問,我有啲嘢要改變嘅,依家就好改變喇,之後啪一聲、啪咗條驗孕棒喺佢手上,老公立即呆咗,看見『pregnant』一字,老公立即上網查驗孕棒有幾準。」

老公唔想生女

婉婉又謂老公祈禱不要生女,但現時未知BB性別,她說;「12月先至知。(你鍾意男定女?)我冇乜所謂。(你老公係混血兒,BB一定好囉?)我都想呀,希望佢健健康康,都高齡產婦,一過40歲都覺得冇乜希望,跌咗落灰暗嘅幽谷咁樣。(諗過人工受孕?)Body Check時,有人介紹過,聽完之後覺得極度複雜,所以覺得係咪要去到嗰個地步,所以我哋好隨緣,唔係好劇烈咁想去生,如果劇烈就唔會計錯晒啲數啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!