網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月31日 星期一

江美儀旅行巧遇顧紀筠:佢請飲支幾萬蚊酒 __,江美儀,顧紀筠,

顧紀筠(右圖)去到邊都請客,真係闊綽!藝人麥長青(麥包)、江美儀、滕麗名和陳浚霆在天水圍一個魚檔拍攝《街市遊樂團》。問有否因節目而買餸更平,江美儀即笑謂:「邊使畀錢㗎?」而麥長青亦笑謂:「買紮蔥會搭棵菜!」但他之後都認真地指他們其實會堅持畀錢,又指不少檔主都好熱情,見到他們會即搣最貴的生果讓他們試食。江美儀則笑指開工前不用食早餐,因為可以在生果檔試食當早餐。至於滕麗名就表示街市檔主見到他們來就應該 ...


顧紀筠(右圖)去到邊都請客,真係闊綽!

藝人麥長青(麥包)、江美儀、滕麗名和陳浚霆在天水圍一個魚檔拍攝《街市遊樂團》。問有否因節目而買餸更平,江美儀即笑謂:「邊使畀錢㗎?」而麥長青亦笑謂:「買紮蔥會搭棵菜!」但他之後都認真地指他們其實會堅持畀錢,又指不少檔主都好熱情,見到他們會即搣最貴的生果讓他們試食。江美儀則笑指開工前不用食早餐,因為可以在生果檔試食當早餐。至於滕麗名就表示街市檔主見到他們來就應該收埋煲、鑊和爐等煮食器具,因為他們見到必定會手痕「搞搞震」:「我哋試過喺牛肉檔度打邊爐!」

顧紀筠食飯爭住埋單

麥長青又在訪問中指顧紀筠仔仔陳浚霆對水泡餅、光酥餅等街坊小食非常陌生,所以作為顧紀筠的後輩便帶他試試。而江美儀就指顧紀筠非常好,各自請三位主持食飯,當幫囝囝交學費,她謂:「爭麥包未請。之前我同顧老闆各自去東京旅行,咁啱撞到,佢就帶咗我去名貴餐廳,開支酒都要幾皮嘢(幾萬港元),大戶人家真係唔同啲。」陳浚霆聞言即笑謂:「所以嗰個月我哋都係食粥,燈都唔敢開!」而滕麗名就指之前在餐廳撞到顧紀筠,對方更幫她埋單:「嗰餐都幾甘,冇七千都八千港幣。」又謂陳浚霆自費買車仔幫手推東西,又送他們風扇仔,所以麥長青笑指下次搵節目拍檔最好就搵富二代。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!