網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月15日 星期六

【要坐監㗎】吳業坤搭小巴違規冇扣安全帶 __,吳業坤,

咁樣係唔啱㗎!藝人乘搭公共交通工具已不是新鮮事,歌手吳業坤同樣夠貼走咗去搭小巴,佢仲喺車廂自拍咗一張相放上社交網,但就有啲閃縮用個背包遮住半邊面,仲留言:「好彩有人同一個站落車,唔洗(使)我嗌。」唔通吳業坤咁大個人叫「有落」都怕醜?唔緊要,因為張相仲有另一個亮點,就係有網民話張相入面吳業坤係冇扣安全帶,而法例規定喺小巴冇佩戴安全帶嘅乘客最高可被罰款港幣5,000蚊同入獄3個月㗎!咁究竟係冇扣定還是 ...


咁樣係唔啱㗎!

藝人乘搭公共交通工具已不是新鮮事,歌手吳業坤同樣夠貼走咗去搭小巴,佢仲喺車廂自拍咗一張相放上社交網,但就有啲閃縮用個背包遮住半邊面,仲留言:「好彩有人同一個站落車,唔洗(使)我嗌。」

唔通吳業坤咁大個人叫「有落」都怕醜?唔緊要,因為張相仲有另一個亮點,就係有網民話張相入面吳業坤係冇扣安全帶,而法例規定喺小巴冇佩戴安全帶嘅乘客最高可被罰款港幣5,000蚊同入獄3個月㗎!咁究竟係冇扣定還是係啱啱要落車而除咗,就唔知嘞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!