掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

盧森保高發爛渣想老屈?睇人呀! __,

盧森保高發爛渣想老屈?睇人呀!今季中甲開季前強勢加盟富豪球會天津權健的森巴名帥盧森保高,未到季中已慘食無情雞,帥位由意大利型佬簡拿華路取替。盧森保高教練生涯執教過多間巴西和歐洲的富豪球會,但被炒的次數同樣多,自被天津權健炒魷後,至今仍然未有着落。日前,這位「被炒」經驗豐富的名帥,應一個巴西國內電視台的節目邀請擔任嘉賓,大吐苦水。過去被炒後總會有一大堆理由的盧森保高,今次亦不列外:「我開始嗰陣喺權健 ...


盧森保高發爛渣想老屈?睇人呀!

今季中甲開季前強勢加盟富豪球會天津權健的森巴名帥盧森保高,未到季中已慘食無情雞,帥位由意大利型佬簡拿華路取替。

盧森保高教練生涯執教過多間巴西和歐洲的富豪球會,但被炒的次數同樣多,自被天津權健炒魷後,至今仍然未有着落。日前,這位「被炒」經驗豐富的名帥,應一個巴西國內電視台的節目邀請擔任嘉賓,大吐苦水。

過去被炒後總會有一大堆理由的盧森保高,今次亦不列外:「我開始嗰陣喺權健事事順利,工作上我同我嘅團隊得到會方嘅全力支持。但後來愈嚟愈唔對路,球隊嘅副總經李瑋鋒事事同我過唔去,咁都唔係最大問題,佢參與同球隊有關嘅賭博活動,實在離譜!」「大頭」李瑋鋒過去不只一次被國內傳媒指為「球霸」,盧森保高可以給點新意嗎?

「仲有呀!好似隊中嘅5號球員基藍馬,佢試過喺一場波入邊犯3次錯,令球隊以2比3輪波,聽講呢個球員好複雜........幾年前中國曾經有人打波打到要坐監,中國足球要進步,就一定要根治呢啲毛病,唔係好似依家咁,好多中甲都內定咗戰果!」

頂呀!真的聽到火起!你被炒心情不好你的事,你要怎批評李瑋鋒和中國足球,亦與我無關,但你要砌基藍馬都請做足功課!基藍馬曾經在月薪6千港元之時,堅拒眼前利誘拒紀做波,因而被冠以「廉政先鋒」,你指他「渣波」或許有很多人認同,但你指他「假波」應沒有多少人理你,慳番啖氣,快點去搵工走我不想搞大件事呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!