網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月14日 星期五

青雲呃老婆?關詠荷嗌定家輝遺囑落佢名 __,家輝,劉青雲,青雲,關詠荷,張家輝,

關詠荷(中)聽到青雲同郭藹明(右)一齊開公司,就話唔使,叫張家輝遺囑寫佢名就得喇!藝人關詠荷在鑽石山荷李活廣場出席慈善活動,關詠荷最近覺得眼睛易攰,檢查發現原來一直有遠視問題,她笑說:「以前啲攝影師都問我做乜皺住眉,又黑口黑面,原來因為有遠視睇嘢不自覺用力,影響咗我嘅形象,依家戴眼鏡睇嘢舒服咗好多,寬容咗好多,哈哈。」關詠荷表示暫時沒有老化,眼睛還Keep得Ok。寧要遺囑不要公司關詠荷為了湊女減少 ...


關詠荷(中)聽到青雲同郭藹明(右)一齊開公司,就話唔使,叫張家輝遺囑寫佢名就得喇!

藝人關詠荷在鑽石山荷李活廣場出席慈善活動,關詠荷最近覺得眼睛易攰,檢查發現原來一直有遠視問題,她笑說:「以前啲攝影師都問我做乜皺住眉,又黑口黑面,原來因為有遠視睇嘢不自覺用力,影響咗我嘅形象,依家戴眼鏡睇嘢舒服咗好多,寬容咗好多,哈哈。」關詠荷表示暫時沒有老化,眼睛還Keep得Ok。

寧要遺囑不要公司

關詠荷為了湊女減少工作,不過有合適工作也希望做,她笑說:「做嘢個人靈活啲,唔會有腦退化症。」問到會否叫老公張家輝開公司力捧她?關詠荷說:「唔好喇,一陣蝕晒啲錢,佢又好似做得幾好,佢做得啦。(好似劉青雲同郭藹明一齊開公司?)唔使啦,公司有負擔,佢呃鬼郭藹明呀,有咩風險咁點,叫張家輝寫遺囑得喇,公司就唔使寫我名,世事好難講嘅。(你都掌握佢嘅財政?)唔係,佢自己處理,叫佢寫張平安紙畀我得喇,不過,我諗佢會寫個女個名囉。」

一啖Ssss一啖砂糖

雖然這邊廂關詠荷略有醋意,不過當問到張家輝有沒有送過大禮,關詠荷即謂:「佢個人已經係一份大禮,邊有男人咁勤力去工作,又唔會搞其他嘢,佢又冇乜其他嗜好,淨係鍾意係創作,平時喺屋企都係好勤力咁寫劇本。(會唔會覺得張家輝冷落咗你?)早期佢搏殺階段都有,不過依家寫劇本就好好多,佢思想唔喺度啫,個人都喺屋企。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!