網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月2日 星期日

楊怡羅仲謙結婚:甜晒婚戒!羅仲謙爆「暴力」接新娘 __,羅仲謙,楊怡,

希望快啲有好消息啦。今天是藝人羅仲謙與楊怡結婚的大喜日子,一對新人於下午約五時見記者,《東網巨星》fb更全程直播一對新人的幸福喜悅!新娘子楊怡站在老公身邊,一臉幸福,二人更大晒閃爆婚戒,楊怡說:「佢嘅戒指上面有個『H』,即係Him啦,我隻戒指就係一個『T』,係代表大家嘅英文名,寓意白頭到老,一齊開開心心,幸福!」羅仲謙:我認定楊怡呢個女人!楊怡透露今日簽字時非常感動,她說:「好感動,但唔算係好緊張 ...




其他影片:>>






希望快啲有好消息啦。

今天是藝人羅仲謙與楊怡結婚的大喜日子,一對新人於下午約五時見記者,《東網巨星》fb更全程直播一對新人的幸福喜悅!

新娘子楊怡站在老公身邊,一臉幸福,二人更大晒閃爆婚戒,楊怡說:「佢嘅戒指上面有個『H』,即係Him啦,我隻戒指就係一個『T』,係代表大家嘅英文名,寓意白頭到老,一齊開開心心,幸福!」

羅仲謙:我認定楊怡呢個女人!

楊怡透露今日簽字時非常感動,她說:「好感動,但唔算係好緊張,個心好感動,入去會場已經喊。(依家講番都想喊?乜嘢誓辭特別感動?)唔記得咗,死啦死啦……生啦生我同佢(羅仲謙)講,我會講5分鐘,你唔好講1秒鐘呀!」但當傳媒要求二人重講誓辭內容,楊怡即刻阻止老公。

謙謙則藉機公開愛的宣言冧老婆,他說:「我入會場已喊,比喺英國時更感動,可能因為今日有屋企人見證住。我好多謝阿怡,由拍拖到依家踏入第六年,跟住結婚,只有阿怡一個全心全意支持我、信任我,我認定呢個女人,我應該永遠保護!」楊怡也化身幸福小女人,回應老公說:「我其實要嘅幸福好簡單,我唔使食乜好嘢,所以我咁瘦,亦唔使坐靚車,我同佢(謙謙)講,只要我哋手牽手,就可以行到老!」

姊妹怕咗一塊尿片!

謙謙又指接新娘過程比預期暢順,他說:「過程比想像中容易,因為豹哥(單立文)喺度,同埋我哋嘅政策(策略)順利,就係不停揼波鐘,對我哋嚟講啲遊戲唔係好難,都係擺隻腳入冰桶,都有食尿片,係豹哥食,點知佢一嘢『質』咗落康華塊面,以暴力解決!」楊怡則心痛好姊妺,她說:「豹哥搞到康華要補妝,我起初仲以為啲姊妹好犀利,點知一塊尿片就敗走!」

講到有傳開門利是有十萬,謙謙笑言:「呢個傳嘅啫,實際數字我都唔知幾多,總之個利是封『質』到幾多就幾多,『質』到個利是封都『質』唔落。我未入會場嗰陣仲諗住加碼,想去撳機,點知佢哋收貨喎!(諗住撳好多?)撳機可以撳到幾多吖!」

已經開始造人

至於造人大計,謙謙直言想兩年抱三:「我其實想生女先,因為我係細佬,做細嘅好幸福,多謝大家關心,總之隨緣。(開始咗造人)係!開始咗,睇天意(今晚預飲酒?)我向來滴酒不沾,搵王浩信、豹哥、吳卓羲幫我飲。(有乜遊戲玩?)嘩,你喺我老婆面前問我?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!