網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月25日 星期二

扑嘢要排隊》後生中年都幫襯 吳生 : 有需要都會去 __,

私人空間不足的確引申唔少問題,時鐘酒店就成為好多人解決性需要嘅不二之選。講到時鐘酒店,經營三間時鐘酒店,入行七年嘅老闆歐生向記者表示,「以我在職嘅時間,其實係七年前八年前,以我認知嘅時間呢都係好旺嘅。有啲房平均可能係90蚊一個鐘,淨係一個上晝,朝早九點到夜晚九點,佢就已經做到有五千蚊鬆啲嘅時鐘費,90蚊一間其實都好犀利下。」佢又話以前時鐘酒店仲會同夜總會合作做生意添!問到租時鐘嘅咩人比較多,歐生表 ...




其他影片:>>






私人空間不足的確引申唔少問題,時鐘酒店就成為好多人解決性需要嘅不二之選。

講到時鐘酒店,經營三間時鐘酒店,入行七年嘅老闆歐生向記者表示,「以我在職嘅時間,其實係七年前八年前,以我認知嘅時間呢都係好旺嘅。有啲房平均可能係90蚊一個鐘,淨係一個上晝,朝早九點到夜晚九點,佢就已經做到有五千蚊鬆啲嘅時鐘費,90蚊一間其實都好犀利下。」佢又話以前時鐘酒店仲會同夜總會合作做生意添!

問到租時鐘嘅咩人比較多,歐生表示:「冇特定限制,咩人都可能,其實有啲拍拖嘅,可能冇咩地方去,想有啲私人空間,又想休息下,都冇分邊一啲人較多。如果佢係想休息一陣,咁唔單止係年青人,可能五十幾六十歲都會有。」

歐生又指係大時大節會出現「爆房」情況,「假設佢係租咗全日嘅,Stay係香港兩三日,咁佢由朝到黑都喺間房度,咁你塞爆咗間房,譬如有十幾間房,啲人上嚟時租,咁就通常真係會冇啦!」

雖然去時鐘酒店唔係奇怪嘅事,但原來年輕人對時鐘酒店有唔同嘅睇法,何小姐就話:「其實我覺得一直以嚟好多青少年都係跟父母住,即係如果你話要解決性需要,佢哋都要自己諗地方,所以我覺得以前同而家都係差唔多,不過認真講嘅話而家樓價係貴嘅。相對以前嘅話,冇咁快上到樓。」

至於吳先生就表示有聽過時鐘酒店要排隊,不過就未試過走去幫襯,但佢補充如果有需要都會考慮下。

另外,情侶李先生同女朋友殷小姐都話冇去過時鐘酒店,好「忍得」嘅李生仲話:「等去旅行囉!等下囉。」至於會唔會考慮去幫襯呢?李生就話:「唔會呀,我覺得好似好唔衛生。」

撰文:何紫

攝影:金文、韋平


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!