掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

波濤「胸」湧!陳婉衡晒比堅尼溪澗浸浴 __,陳婉衡,

陳婉衡喺溪澗浸浴,加埋啲四濺嘅水花,真係好「胸」湧呀~無綫近期多個咪神成功彈出,當中擁有36E上圍嘅陳婉衡就係其中一個,佢得到咁多觀眾支持,除咗要做運動Keep住魔鬼身材之外,仲要完全唔吝嗇身材,定時定候向佢裙下啲兵派發糧餉,穩定軍心!雖然近日香港天氣轉涼,不過似係身在外地嘅陳婉衡呢日喺Instagram晒身材!佢上載咗一張着住比堅尼喺溪澗浸浴嘅相,加埋啲四濺嘅水花,認真波濤「胸」湧,搞到唔少網友 ...




其他影片:>>






陳婉衡喺溪澗浸浴,加埋啲四濺嘅水花,真係好「胸」湧呀~

無綫近期多個咪神成功彈出,當中擁有36E上圍嘅陳婉衡就係其中一個,佢得到咁多觀眾支持,除咗要做運動Keep住魔鬼身材之外,仲要完全唔吝嗇身材,定時定候向佢裙下啲兵派發糧餉,穩定軍心!

雖然近日香港天氣轉涼,不過似係身在外地嘅陳婉衡呢日喺Instagram晒身材!佢上載咗一張着住比堅尼喺溪澗浸浴嘅相,加埋啲四濺嘅水花,認真波濤「胸」湧,搞到唔少網友都畀佢迷到暈陀陀呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!