網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月16日 星期日

【借宣傳玩投訴】阿田叫杜汶澤檢討吓 __,阿田,杜汶澤,田蕊妮,

小編覺得阿田純屬為咗搞氣氛咯。田蕊妮、胡定欣、陳豪、楊秀惠及敖嘉年等到油塘宣傳新劇《來自喵喵星的妳》,吸引大批市民圍觀。其中一個遊戲是要求其他藝人令扮貓的阿田及定欣心情興奮,場面超搞笑!定欣扮貓時,「大隻仔」溫家偉欲上前出招令她興奮,定欣即作狀嫌棄說:「你呀?」阿田聞言再搬出定欣緋聞男友陳展鵬說:「不如叫展鵬嚟令你興奮好冇?」定欣即扮聽唔到,繼續與童星Celine玩。輪到阿田扮貓時,搞笑的她突然自 ...




其他影片:>>






小編覺得阿田純屬為咗搞氣氛咯。

田蕊妮、胡定欣、陳豪、楊秀惠及敖嘉年等到油塘宣傳新劇《來自喵喵星的妳》,吸引大批市民圍觀。其中一個遊戲是要求其他藝人令扮貓的阿田及定欣心情興奮,場面超搞笑!定欣扮貓時,「大隻仔」溫家偉欲上前出招令她興奮,定欣即作狀嫌棄說:「你呀?」阿田聞言再搬出定欣緋聞男友陳展鵬說:「不如叫展鵬嚟令你興奮好冇?」定欣即扮聽唔到,繼續與童星Celine玩。輪到阿田扮貓時,搞笑的她突然自high,並笑說:「除咗我老公之外,任何人都可以令我興奮。」更七情上面大叫:「搞我搞我」笑爆全場!

事後阿田及定欣接受訪問,問阿田何以High爆,是否因平日很Dry?她笑說:「宣傳嘛…要認真!唔係心嗰句唔講。(投訴老公杜汶澤?)冇,但你咁講我唔反對。(佢冇咩時間陪你?)係有冇眼藥水?講笑咋!但老公你要檢討吓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!