網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月27日 星期四

【晒一家三口照】張雨綺澄清老公冇結過婚 __,張雨綺,

呢個畫面好有愛呀!曾係「星女郎」兼內地女星張雨綺昨日驚爆同相識只有70日、被指身家逾11億嘅內地金融才俊袁巴元領證結婚,佢仲自爆同老公識咗10日就拍拖。但有指袁巴元同張雨綺拍拖期間仍未與老婆離婚,令張雨綺被懷疑係小三。今日張雨綺喺微博「現身」,話結婚一事其實冇諗住公開,佢留言:「結婚的事情,我和先生原本沒有打算公告,因為我倆的風格都屬於低調人格。無奈新聞已被爆出,所以我們打算光明正大的公告於世。看 ...


呢個畫面好有愛呀!

曾係「星女郎」兼內地女星張雨綺昨日驚爆同相識只有70日、被指身家逾11億嘅內地金融才俊袁巴元領證結婚,佢仲自爆同老公識咗10日就拍拖。但有指袁巴元同張雨綺拍拖期間仍未與老婆離婚,令張雨綺被懷疑係小三。

今日張雨綺喺微博「現身」,話結婚一事其實冇諗住公開,佢留言:「結婚的事情,我和先生原本沒有打算公告,因為我倆的風格都屬於低調人格。無奈新聞已被爆出,所以我們打算光明正大的公告於世。看到你們很著(着)急的為我來判斷我的個人生活,我也想為你們說兩句。」

有指袁巴元曾於2014年4月奉子成婚,並娶了上海某女主播。對於種種傳聞,張雨綺逐一解釋,佢話對於老公嘅工作,佢自己從來冇過問,又話身為外科醫生嘅老公,一直努力發展慈善醫療事業。佢仲話老公之前冇結過婚,但就育有一女,話依家由佢哋共同撫養,張雨綺留言:「1.袁先生的工作我從不過問,他有他的理想,身為外科醫生出身的他,一直都在致力於慈善醫療事業,結婚以後,我也會和他致力於此方面的事業。他對家庭安頓的很好,對公司盡職盡責,公司即將完成上市,我們的家庭生活幸福而安逸。2. 袁先生無前婚史,育有一女,現在由我們撫養,孩子是世界上最美好的靈魂,也是我婚後收穫的最珍貴禮物。3. 我們去度個假,你們也洗洗睡吧。」

另外張雨綺仲上載咗一家三口照,相中所見,佢哋齊齊好開心咁搭緊飛機,而袁生嘅囡囡雖然被打格,但從佢錫錫張雨綺張相,睇得出囡囡同雨綺感情好好。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!