網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月7日 星期五

【放話閃婚】唐詩詠洪永城秘密同居 __,唐詩詠,洪永城,

無綫藝人唐詩詠到鑽石山商場出席活動,獲司儀以「不能錯過的女友」介紹出場。這位「絕世好女友」與洪永城(Tony)拍拖約一年,但Tony先後與舊愛造型師BirdTse、黃翠如及新劇對手傅嘉莉傳緋聞。而自詩詠與Tony拍拖後,一直有傳馬國明(馬明)對Tony「看在眼裏」,更加唔睇好詩詠與Tony戀情。直至最近,更盛傳詩詠「契哥」馬明終看不過眼,於婚宴上借住飲大兩杯替阿妹出頭,更一度與Tony針鋒相對及有 ...


無綫藝人唐詩詠到鑽石山商場出席活動,獲司儀以「不能錯過的女友」介紹出場。

這位「絕世好女友」與洪永城(Tony)拍拖約一年,但Tony先後與舊愛造型師Bird Tse、黃翠如及新劇對手傅嘉莉傳緋聞。而自詩詠與Tony拍拖後,一直有傳馬國明(馬明)對Tony「看在眼裏」,更加唔睇好詩詠與Tony戀情。

直至最近,更盛傳詩詠「契哥」馬明終看不過眼,於婚宴上借住飲大兩杯替阿妹出頭,更一度與Tony針鋒相對及有碰撞!

但實情其實係,雖然Tony形象花弗又口花花,但詩詠卻很愛他,Tony亦都好錫詩詠,就算馬明幾唔鍾意,「洪詩】依然如膠似漆,打風都打唔甩。

據詩詠身邊老友透露,向來孝順的詩詠不論之前住九龍塘抑或搬到將軍澳,一直都與爸爸同住。當Tony搬入西貢匡湖居後,與詩詠因各有各忙甚少見面,故一直都有叫詩詠搬往西貢同住。但詩詠因不想父親獨居,故打算再「睇定啲」與洪永城關係,遲遲未有決定。不過消息人士指,詩詠其實已於早前秘密進駐Tony寓所,搖身一變做女主人,難怪婚宴當晚兩人同車齊齊離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!