網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月27日 星期四

【唔通有咗】梁思浩祝圓潤陳彥行母女平安 __,梁思浩,思浩,陳彥行,

陳彥行肥咗又靚咗...加埋梁思浩嘅留言,好耐人尋味喎。藝人陳彥行(行姐)今日(26日)四十歲正日生日,梁思浩與其好友為她慶生,並將慶生圖片上載微博。見陳彥行手持生日蛋糕,表現得相當開心,梁思浩更留言祝福:「祝行姐今天生日快樂,一切順心順意。」但隔了一段時間,梁思浩再發微博,並表示:「祝行姐生日快樂!母女平安,幸福開心。」由於包了頭巾的陳彥行望落身形圓潤不少,加上梁思浩的「母女平安」四個字,即引起無 ...




其他影片:>>






陳彥行肥咗又靚咗...加埋梁思浩嘅留言,好耐人尋味喎。

藝人陳彥行(行姐)今日(26日)四十歲正日生日,梁思浩與其好友為她慶生,並將慶生圖片上載微博。見陳彥行手持生日蛋糕,表現得相當開心,梁思浩更留言祝福:「祝行姐今天生日快樂,一切順心順意。」但隔了一段時間,梁思浩再發微博,並表示:「祝行姐生日快樂!母女平安,幸福開心。」

由於包了頭巾的陳彥行望落身形圓潤不少,加上梁思浩的「母女平安」四個字,即引起無限揣測,有網民留言:「行姐係唔係有咗BB」、「行姐大肚呀?」、「行姐有咗?點解母女平安?」到底陳彥行係咪真係有咗咁開心呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!