掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

一晚食兩個》 蔡思貝約已婚陳國峰 再姣大隻仔洩電 __,陳國峰,國峰,蔡思貝,溫家偉,大隻仔,

一晚食兩個》蔡思貝約已婚陳國峰再姣大隻仔洩電有「新一代姣精」之稱嘅蔡思貝呢晚心情好好,宣佈派糧~雖然蔡思貝有正牌男友麥秋成,不過兵仲係有嘅。巨星幫陳國峰結咗婚,但都照俾蔡思貝嗌到出嚟幫佢放電,可能陳國峰有老婆,所以蔡思貝就收歛啲。電力十足嘅娘娘仲未放晒電,再搵大隻仔溫家偉先。俾娘娘輕輕捉住手臂,大隻仔笑到好冧。蔡思貝咁就馴服到一個小卒,輕鬆。旁述:Wendy@USTAR ...






  • 其他影片:>>






  • 一晚食兩個》 蔡思貝約已婚陳國峰 再姣大隻仔洩電
  • 有「新一代姣精」之稱嘅蔡思貝呢晚心情好好,宣佈派糧~

    雖然蔡思貝有正牌男友麥秋成,不過兵仲係有嘅。巨星幫陳國峰結咗婚,但都照俾蔡思貝嗌到出嚟幫佢放電,可能陳國峰有老婆,所以蔡思貝就收歛啲。

    電力十足嘅娘娘仲未放晒電,再搵大隻仔溫家偉先。俾娘娘輕輕捉住手臂,大隻仔笑到好冧。

    蔡思貝咁就馴服到一個小卒,輕鬆。

    旁述:Wendy@USTAR

    鍾意就快D Share啦!