掃呢頁CODE去手機

2016年10月25日 星期二

大獲好評!《巨輪》有機會開第三集 __,

第三集唔知會有咩新人物呢?蕭正楠(阿蕭)、田蕊妮(阿田)、陳凱琳(Grace)、吳岱融主演的無綫劇集《巨輪II》上周五大結局,成績報捷,平均收視33.3點,最高有35.2點,達228萬觀眾人次收看,此一收視亦是自2014年以來大結局收視最高,力壓剛於「星和電視頒獎禮」奪得「我最愛TVB電視劇集」的《城寨英雄》(32.9點),歐陽震華孭飛的《一屋老友記》(30.3點)則位列第三!此劇的靈魂人物監製王 ...




其他影片:>>






第三集唔知會有咩新人物呢?

蕭正楠(阿蕭)、田蕊妮(阿田)、陳凱琳(Grace)、吳岱融主演的無綫劇集《巨輪II》上周五大結局,成績報捷,平均收視33.3點,最高有35.2點,達228萬觀眾人次收看,此一收視亦是自2014年以來大結局收視最高,力壓剛於「星和電視頒獎禮」奪得「我最愛TVB電視劇集」的《城寨英雄》(32.9點),歐陽震華孭飛的《一屋老友記》(30.3點)則位列第三!

此劇的靈魂人物監製王心慰最開心,她受訪時:「因為好多人鍾意個結局,成班演員都做得好好,好感人。(會否開拍《巨輪III》?)原先真係冇諗,依家都可以諗吓!今日都有人話我已經鋪定線,吳岱融坐監啫!又未死,Grace同蕭正楠又可以繼續有得寫,如果觀眾接受,都可以有啲變化,不過都要睇天時、地利、人和。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!