掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

【封胸晒玉背】孫慧雪飲醉會咬人 __,孫慧雪,

真係好期待呀,唔知雪雪喺新劇入面有幾性感呢?藝人孫慧雪(阿雪)及何紫綸(Ann)等於北角出席生酒發布會。當中阿雪被問到酒量如何?她自爆飲醉會咬人:「我酒量唔掂,醉咗會咬人。(咬過男友EdwinLo?)對住佢冇飲,佢都唔畀我飲。」預告新劇服裝極性感「留前鬥後」晒美背的阿雪,提到自己將於無綫新劇《幕後玩家》中以DeepV上陣:「我劇入面好唔密實,有史以來最大膽。張繼聰仲話我啲衫係咪要(夜晚)11點後先 ...


真係好期待呀,唔知雪雪喺新劇入面有幾性感呢?

藝人孫慧雪(阿雪)及何紫綸(Ann)等於北角出席生酒發布會。當中阿雪被問到酒量如何?她自爆飲醉會咬人:「我酒量唔掂,醉咗會咬人。(咬過男友Edwin Lo?)對住佢冇飲,佢都唔畀我飲。」

預告新劇服裝極性感

「留前鬥後」晒美背的阿雪,提到自己將於無綫新劇《幕後玩家》中以Deep V上陣:「我劇入面好唔密實,有史以來最大膽。張繼聰仲話我啲衫係咪要(夜晚)11點後先播得出街。所以平時見人就密實啲。」問到其男友會否不滿她作性感演出?阿雪就撒嬌反投訴男友謂:「套劇係出寫真前拍,又冇(投訴)嘅,佢冇理我工作,唔夠關心我呀。」

談及阿雪及男友被拍得到傢俬店試大床?她解釋當日只是幫朋友買枕頭。問到與男友同居要否添置家具?阿雪笑說:「我好慳家!(感情穩定?)係呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!