掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

【亡妻出殯】胡楓悲痛送別靠人攙扶 __,胡楓,

修哥悲痛送別結婚59年嘅太太呂詠荷(圓圖)。藝人胡楓(修哥)太太胡呂詠荷今日於紅磡世界殯儀館舉殯,早上10點20分儀式正式開始,遺體隨後移至哥連臣角火葬場火化。修哥哀傷送別結婚59年的愛妻,一眾家人及修哥契女方國珊、斑斑,好友譚倩紅、曾江、焦姣、吳君麗、馮真(前亞視藝員)、丁羽等均有到場送別修哥太太最後一程。昨晚瞓得唔好大殮儀式完結後,長子胡永康捧住媽媽的遺照登上靈車,修哥則由契女方國珊、斑斑、及 ...


修哥悲痛送別結婚59年嘅太太呂詠荷(圓圖)。

藝人胡楓(修哥)太太胡呂詠荷今日於紅磡世界殯儀館舉殯,早上10點20分儀式正式開始,遺體隨後移至哥連臣角火葬場火化。修哥哀傷送別結婚59年的愛妻,一眾家人及修哥契女方國珊、斑斑,好友譚倩紅、曾江、焦姣、吳君麗、馮真(前亞視藝員)、丁羽等均有到場送別修哥太太最後一程。

昨晚瞓得唔好

大殮儀式完結後,長子胡永康捧住媽媽的遺照登上靈車,修哥則由契女方國珊、斑斑、及孫子胡家俊陪同步出靈堂,一臉悲痛的修哥眼紅紅接受訪問,他說:「有幾個信息想大家幫我帶出,第一,就係辛苦各位記者朋友,辛苦到大家令我個心好唔安落;第二,多謝TVB幫手安排一切;第三,就係對於好友嘅濃情厚意非常感激。(昨晚瞓得好唔好?)斷斷續續咁囉,時間咁長,之後都瞓番,差唔多(契仔黎明係咪因為工作嚟唔到?)係呀,佢有嘢做。」

忍痛顯關懷

修哥雖然飽受喪妻之痛,但面對來採訪的記者們依然處處體貼。由於太太出殯時適逢下起大雨,修哥不停叫記者唔好退後以免淋到雨,隨後更主動企定讓媒體拍照,多番見記者走位影相亦叫記者回來,並語重心長地說:「你哋返嚟啦,唔好淋水」

鍾意就快D Share啦!