掃呢頁CODE去手機

2016年10月30日 星期日

蒲精變住家男》鄭中基靠仔女氹老豆 鄭東漢湊孫好精力 __,中基,鄭東漢,鄭中基,



其他影片:>>






44歲嘅鄭中基,由蒲精變做住家男,知道老豆鍾意湊孫,Ronald同老婆余思敏就5年生咗兩個,鄭東漢湊住兩粒孫,玩滑梯坐搖搖船,老人家都變得好生猛,終於可以讓老豆鄭東漢享吓福啦!呢日Ronald唔使開工,就同老豆鄭東漢、媽咪、老婆加埋細妹去淺水灣開餐,當然唔少得帶埋兩個寶貝啦。食飽飽,鄭東漢同Ronald細妹,一人拖一個,出去公園玩,湊孫真係可以令人活力十足,見鄭東漢拖住歲幾嘅孫仔坐滑梯,之後又去玩 ...


44歲嘅鄭中基,由蒲精變做住家男,知道老豆鍾意湊孫,Ronald同老婆余思敏就 5年生咗兩個,鄭東漢湊住兩粒孫,玩滑梯坐搖搖船,老人家都變得好生猛,終於可以讓老豆鄭東漢享吓福啦!

呢日Ronald唔使開工,就同老豆鄭東漢、媽咪、老婆加埋細妹去淺水灣開餐,當然唔少得帶埋兩個寶貝啦。

食飽飽,鄭東漢同Ronald細妹,一人拖一個,出去公園玩,湊孫真係可以令人活力十足,見鄭東漢拖住歲幾嘅孫仔坐滑梯,之後又去玩搖搖船,老人家見架船搖得唔夠勁,仲用力係咁㩒,等兩粒孫可以玩得盡情啲。兩個豆釘喺公園仔放電,鄭東漢就全程跟到實。歲半孫仔未行得穩,呢位爺爺就傍實孫仔,湊仔好辛苦咩? 你睇鄭東漢不知幾enjoy。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!