掃呢頁CODE去手機

2016年10月2日 星期日

【楊卓娜手工好】楊怡一講家姐禮物即落淚 :屋企人好錫自己係知道嘅 __,楊卓娜,楊怡,

【短片】【楊卓娜手工好】楊怡一講家姐禮物即落淚:屋企人好錫自己係知道嘅2016-10-0218:49:00HKT(攝影:沈健程、張俊銘)楊怡同羅謙今日結婚,阿怡今朝仲戴咗好多金器,喺接受訪問嘅時候,佢就話:「屋企人有送啦,老爺奶奶啦,謙仔嘅屋企人啦,仲有馬仔(馬浚偉)啦,都好錫我,我覺得金器多少唔好太在意,最重要係心意。」講到家姐楊卓娜親手造咗一個城堡自己,阿怡就即場落淚,謙謙就好貼心咁幫老婆抺眼 ...


【短片】【楊卓娜手工好】楊怡一講家姐禮物即落淚 :屋企人好錫自己係知道嘅

2016-10-02 18:49:00 HKT











(攝影:沈健程、張俊銘)

楊怡同羅謙今日結婚,阿怡今朝仲戴咗好多金器,喺接受訪問嘅時候,佢就話:「屋企人有送啦,老爺奶奶啦,謙仔嘅屋企人啦,仲有馬仔(馬浚偉)啦,都好錫我,我覺得金器多少唔好太在意,最重要係心意。」

講到家姐楊卓娜親手造咗一個城堡自己,阿怡就即場落淚,謙謙就好貼心咁幫老婆抺眼淚,阿怡邊喊邊話:「我真係唔知,到咗佢拎入嚟先知係咩嚟,佢一向手工都好好,由Day 1開始,佢已經話車頭對公仔要幫我整,媽咪都話要幫我整。」 講到上頭嘅時候,媽咪有冇同阿怡講啲咩?阿怡就話:「其實媽咪今日為我着裙褂嘅時候,大家都好感動,唔識講,媽咪同家姐好錫自己都係知道嘅。」


鍾意就快D Share啦!