掃呢頁CODE去手機

2016年10月5日 星期三

【分手要狠】 單方面宣布甩拖 思琦李泳豪爆罵戰 __,李泳豪,思琦,

【分手要狠】單方面宣布甩拖思琦李泳豪爆罵戰2016-10-0502:16:00HKT李麗珍潘源良王宗堯黎紀君胡杏兒黃宗澤楊思琦李泳豪游學修fb爆俾女飛,仲要講到係早大家一個禮拜先知,聽落都幾慘慘豬!其實藝人同藝人談戀愛,開心事當然會同人分享,之但係若然最後雙方鬧得不愉快,又或者其中一方劈腿識過另一個,而事先無任何先兆俾對方,就單方面對外爆響口講分手,「被分手」嘅一方,其實真係好hurt!李麗珍潘源 ...


【分手要狠】 單方面宣布甩拖 思琦李泳豪爆罵戰

2016-10-05 02:16:00 HKT





李麗珍 潘源良



王宗堯 黎紀君



胡杏兒 黃宗澤



楊思琦 李泳豪

游學修fb爆俾女飛,仲要講到係早大家一個禮拜先知,聽落都幾慘慘豬!其實藝人同藝人談戀愛,開心事當然會同人分享,之但係若然最後雙方鬧得不愉快,又或者其中一方劈腿識過另一個,而事先無任何先兆俾對方,就單方面對外爆響口講分手,「被分手」嘅一方,其實真係好hurt!

李麗珍 潘源良今年6月,50歲李麗珍同好友張文慈出發到台北旅行,張文慈就喺微博留言:「儍豬~忘記他吧!鞋若不合穿,勉強著也是痛……」代珍妹宣佈同著名填詞人潘源良嘅戀愛告終!「被分手」嘅潘源良,其後喺微博上載咗佢嘅墨寶,內容就係佢為陳奕迅填詞嘅《人生馬拉松》,為9年情作終結。

王宗堯 黎紀君王宗堯舊年10月喺Instagram洩蜜,被踢爆跟模特兒黎紀君(Christy)把臂同遊日本,但拍拖8個月之後,王宗堯喺Ig情傷留言:「不想成為對方的負擔……對不起……愛,相信……還沒死」但事後否認同女友分手。不過,期後Christy喺活動中,自爆同王宗堯正處於冷靜期,更指男方為人情緒化,二人最終分手收場。

胡杏兒 黃宗澤12年,胡杏兒忽然單方面喊住對傳媒宣佈,同黃宗澤8年情玩完。更指以後男方嘅事同自己無關。據知杏兒此舉黃宗澤並不知情,事後有關男方花弗、劈腿、負心新聞陸續出籠。

楊思琦 李泳豪2011年6月同李泳豪拍拖9年嘅楊思琦,突然單方面宣布分手,兼另結新歡吳帥,由於全無先兆,令李泳豪當時情緒激動兼落淚。當時思琦反指有人放料,李家鼎即代仔出頭,開火話:「我知(分手)我就仆x死,唔通我識神打同通天眼?」雙方事後掀起罵戰。


鍾意就快D Share啦!