掃呢頁CODE去手機

2016年10月17日 星期一

男女不拘》魏駿傑內地嫩妻任攬任錫 __,魏駿傑,

男女不拘》魏駿傑內地嫩妻任攬任錫細魏駿傑廿年嘅內地嫩妻張利華,舊年俾人踢爆同香港單車手鄧宏業有景轟,趁夜媽媽無咩人嘅時候,去郵輪碼頭攬住散步,搞到魏駿傑個頭疑似變綠。為咗箍實老婆,魏駿傑豪掟千六萬買獨立屋。嘩!作為受害者仲要被用刑,真係戥佢酸。算啦,家家有本難唸的經,而且一個願打一個願捱,無辦法架喎。不過,婚姻雖然係保得住,但魏駿傑肯肯定仲係管唔住嫩妻張利華,事關《壹》仔有日見到一身名牌嘅張利華喺 ...






  • 其他影片:>>






  • 男女不拘》魏駿傑內地嫩妻任攬任錫
  • 細魏駿傑廿年嘅內地嫩妻張利華,舊年俾人踢爆同香港單車手鄧宏業有景轟,趁夜媽媽無咩人嘅時候,去郵輪碼頭攬住散步,搞到魏駿傑個頭疑似變綠。

    為咗箍實老婆,魏駿傑豪掟千六萬買獨立屋。嘩!作為受害者仲要被用刑,真係戥佢酸。

    算啦,家家有本難唸的經,而且一個願打一個願捱,無辦法架喎。不過,婚姻雖然係保得住,但魏駿傑肯肯定仲係管唔住嫩妻張利華,事關《壹》仔有日見到一身名牌嘅張利華喺西貢現身,同行仲有個女性朋友。去到的士站等綠的返屋企,女伴無情白事錫面咬耳仔,之後仲拖住手仔兼從後箍實,傑嫂一一照單全收,仲嘴角含春咁款添。

    女伴咁主動示好,傑嫂都唔執輸,繑下手玩下頭髮,成隻雀咁,I mean小鳥依人嗰種雀。

    老婆唔溝仔搞事,但就轉同女性朋友玩,絕對係男女不拘。既然今次係女性,唔知魏駿傑個心又會唔會好過啲呢?

    旁述:Audrey@USTAR

    鍾意就快D Share啦!