網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月12日 星期三

【面目猙獰!】蔡思貝拎牛肉刀當街劈友 __,蔡思貝,

嘩!嘩!嘩!藝人蔡思貝、溫家偉等於中環拍攝無綫新劇《踩過界》,劇情講述思貝手執牛肉刀,雨中劈友兼救人!由於此場口是群戲加上要用水車製造落雨效果,而劇組要求十分嚴謹,所以同一場口拍了好多take,務求盡善盡美!拍攝現場吸引了附近街坊睇熱鬧,期間更有警察到場了解。思貝全晚雖然重複劈友,但表現仍十分專業,每次埋位都落足心機。每拍完一take都會睇番playback,修正劈友動作及走位。身披紅色外套的她, ...


嘩!嘩!嘩!

藝人蔡思貝、溫家偉等於中環拍攝無綫新劇《踩過界》,劇情講述思貝手執牛肉刀,雨中劈友兼救人!由於此場口是群戲加上要用水車製造落雨效果,而劇組要求十分嚴謹,所以同一場口拍了好多take,務求盡善盡美!拍攝現場吸引了附近街坊睇熱鬧,期間更有警察到場了解。

思貝全晚雖然重複劈友,但表現仍十分專業,每次埋位都落足心機。每拍完一take都會睇番playback,修正劈友動作及走位。身披紅色外套的她,在刀光水喉通揮舞之間,勇救手足離開險境,更劈友劈到面目猙獰,成個女英雄咁款!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!