掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

翻版鍾欣桐》唔只撞樣 超蓮阿嬌食仔口味都一樣 __,阿嬌,鍾欣桐,何超蓮,超蓮,鍾欣潼,

超蓮自認跟阿嬌很似樣。不得不提,超蓮係Twins嘅忠實fans!相關連結:【獨家有片】尼泊爾摸頸調情》攀賭王千金得米方力申何超蓮拍拖3個月http://bit.ly/2eDa1Um愛到摸唔停》阿GEM做媒人小方借李蘊箝超蓮http://bit.ly/2dpuNAR非星不愛》狼胎餓男喪揩油超蓮急call方力申打救http://bit.ly/2eD9IsN唔計花心食女史方力申符合賭王女婿門檻http: ...




其他影片:>>






不得不提,超蓮係Twins嘅忠實fans!

相關連結:

【獨家有片】尼泊爾摸頸調情》攀賭王千金得米 方力申何超蓮拍拖3個月

http://bit.ly/2eDa1Um

愛到摸唔停》阿GEM做媒人 小方借李蘊箝超蓮

http://bit.ly/2dpuNAR

非星不愛》狼胎餓男喪揩油 超蓮急call方力申打救

http://bit.ly/2eD9IsN

唔計花心食女史 方力申符合賭王女婿門檻

http://bit.ly/2dZMx8Y

愛拖女上山》同阿嬌遊瑞士雪山 帶鄧麗欣登喜瑪拉雅山

http://bit.ly/2efUjvZ

超蓮同阿嬌都眼大大面尖尖,鼻又夠高,係似樣嘅,不過佢哋有樣嘢唔只似咁簡單,揀直係一X樣呀!唔明呀?鍾意飲埋同一杯茶呀!(提示:万刀甲)

超蓮唔只係Twins嘅忠實擁躉,私底下仲同兩個偶像勁老友,好似超蓮生日開party咁,阿嬌阿Sa往往都係座上客。

之不過friend還friend,但女人最忌同人撞衫,依家超蓮揀中阿嬌件舊衫嚟著,會唔會因為咁而做唔成friend,兼反面架?話晒阿嬌同方力申有過一段情,仲要係不愉快分手、再見不是朋友嗰隻。就算扮客套口講唔會,但都面阻阻啦,除非佢哋好開放好睇得開,仲會搞個girl's talk嚟分享食用心得囉。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!