掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

楊思琦:楊思琦化特技妝爆瘡:個鬼樣好得人驚 __,思琦,楊思琦,

楊思琦出席新片拜神儀式,笑言終於恨到扮鬼!藝人李逸朗、楊思琦、邵音音等在紅磡為新片進行開鏡拜神儀式。戲中飾演女鬼的楊思琦說:「恨咗好耐做鬼,又驚又想做,自己好鍾意睇鬼片。(有冇利是收?)冇,可能講我已經死咗所以冇,戲中要特技化妝,個鬼樣都好得人驚,但係因為特技化妝搞到爆瘡。(造型有冇嚇親個女?)好彩返到屋企佢都瞓咗覺,返到屋企嘅大堂時都同啲人講唔使驚,我未落妝啫。同事叫我搭的士返屋企,心諗邊有的士 ...


楊思琦出席新片拜神儀式,笑言終於恨到扮鬼!

藝人李逸朗、楊思琦、邵音音等在紅磡為新片進行開鏡拜神儀式。戲中飾演女鬼的楊思琦說:「恨咗好耐做鬼,又驚又想做,自己好鍾意睇鬼片。(有冇利是收?)冇,可能講我已經死咗所以冇,戲中要特技化妝,個鬼樣都好得人驚,但係因為特技化妝搞到爆瘡。(造型有冇嚇親個女?)好彩返到屋企佢都瞓咗覺,返到屋企嘅大堂時都同啲人講唔使驚,我未落妝啫。同事叫我搭的士返屋企,心諗邊有的士肯載我,喺街有啲人見到我個鬼樣都驚。」楊思琦又指新片因是恐怖片不會讓女兒看。

另外,這部電影是李逸朗第二部投資的電影,合資七位數字,開拍恐怖片因覺得靈異恐怖是香港文化之一,李逸朗表示會執導其中一個故事:「我拍嗰個故仔好血腥,買血漿都買咗幾千蚊,套戲都拍得辛苦,大家都攰到失常。(有冇信心回本?)有信心,電影嚟講我哋投資好低成本,希望賺多啲分紅畀台前幕後工作人員。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!