掃呢頁CODE去手機

2016年10月30日 星期日

【全家都喊】車婉婉到母親墓前報喜爆喊 __,車婉婉,

車婉婉去亡母墓前親口講有咗BB,然後爆喊,非常感動。車婉婉是圈中出名的孝順女,她表示得知懷孕後已第一時間告知亡母:「我同細佬去媽咪墓前親口同媽咪講我有咗BB,當時我都忍唔住喊到豬頭咁,最近我又夢見媽咪,但內容唔係好記得,都係啲好溫馨嘅場面,我覺得係媽咪畀messenge我。」婉婉指除自己在母親墓前痛哭外,弟弟、弟婦及奶奶得知她懷孕也感動到狂哭,她笑說:「大家都知我咁嘅年紀,知我好忟水嘛。」問可遺憾 ...




其他影片:>>






車婉婉去亡母墓前親口講有咗BB,然後爆喊,非常感動。

車婉婉是圈中出名的孝順女,她表示得知懷孕後已第一時間告知亡母:「我同細佬去媽咪墓前親口同媽咪講我有咗BB,當時我都忍唔住喊到豬頭咁,最近我又夢見媽咪,但內容唔係好記得,都係啲好溫馨嘅場面,我覺得係媽咪畀messenge我。」

婉婉指除自己在母親墓前痛哭外,弟弟、弟婦及奶奶得知她懷孕也感動到狂哭,她笑說:「大家都知我咁嘅年紀,知我好忟水嘛。」問可遺憾不早啲結婚、生仔讓媽咪早日抱孫?婉婉覺得:「世界沒有太多如果」,但如母親在生的話,她相信:「一定食補品食到『阿媽都唔認得』囉。」

而《東網》早前兩度亦拍得車婉婉到銅鑼灣行街購物,她穿上鬆身衫褲及波鞋並翹住女友人到超市買健康食品,為肚中BB準備營養餐。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!