掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

做完肥婆做秘書!定欣難忘做茄哩啡辛酸 __,定欣,胡定欣,

估唔到胡定欣都有過「跑龍套」嘅歲月。螢幕情侶陳展鵬、胡定欣齊齊現身「邵氏兄弟控股有限公司記者會」,講到公司將開拍新戲,問會否期待再以情侶檔合作?定欣笑言:「一直都講想拍《城寨英雄》電影版!(真係開?)未知呀!(情侶檔怕觀眾悶?)邊有咁快悶?!都好開心,有個好拍檔係難得嘅事嚟。」向鄭裕玲挑戰問展鵬較喜歡拍戲還是拍劇?他笑言:「試多啲類型好啲,多啲機會係好事。(幾時有期開拍先?)依家都得㗎!搞到自己好 ...




其他影片:>>






估唔到胡定欣都有過「跑龍套」嘅歲月。

螢幕情侶陳展鵬、胡定欣齊齊現身「邵氏兄弟控股有限公司記者會」,講到公司將開拍新戲,問會否期待再以情侶檔合作?定欣笑言:「一直都講想拍《城寨英雄》電影版!(真係開?)未知呀!(情侶檔怕觀眾悶?)邊有咁快悶?!都好開心,有個好拍檔係難得嘅事嚟。」

向鄭裕玲挑戰

問展鵬較喜歡拍戲還是拍劇?他笑言:「試多啲類型好啲,多啲機會係好事。(幾時有期開拍先?)依家都得㗎!搞到自己好紅咁,拍完戲又拍劇,嘟姐(鄭裕玲)以前都有個名叫『鄭九組』,好犀利㗎,公司安排到都得嘅!」身旁的定欣聞言即說:「一日有多36個鐘就OK!」

問到最多同一時間開幾組劇,展鵬說:「三組,訓練班出嚟嗰陣,呢度企完一輪,再戴個頭套就去另一組畀人殺!」定欣則說:「兩組囉,做丫環咁,行行企企,冇乜戲份!《皆大歡喜》時裝版我都做咗兩個角色,做過秘書同肥婆,佢哋再搵我做秘書時我就講『肥婆我都做過喎!』工作人員竟然話唔會有觀眾認得,嗰吓隻眼都有淚光,都係好好嘅回憶。」展鵬聞言即笑謂:「女仔一出訓練班通常都會做青樓女子!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!