掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

【情侶裝放閃】楊怡挨住謙謙:你讓我依靠 __,楊怡,

兩個人去,會唔會三個人返嚟呢?閃光彈出沒注意!新婚夫妻楊怡同羅仲謙(謙謙)喺今個月2號搞完婚禮,現正過緊新婚蜜月期。呢日羅太繼續喺微博放閃,晒出一張同謙謙背對背嘅情侶照放閃,仲留言:「我累了,你讓我依靠.....幸福就是這樣簡單......️@羅仲謙。」原來兩人最近去咗韓國旅行度蜜月,相中見楊怡同謙謙着上情侶格仔恤衫,齊齊坐喺韓國鐵路站內等車。唔知係咪楊怡濕足大半日平有啲攰,於是挨住老公嘅背脊休息 ...


兩個人去,會唔會三個人返嚟呢?

閃光彈出沒注意!新婚夫妻楊怡同羅仲謙(謙謙)喺今個月2號搞完婚禮,現正過緊新婚蜜月期。呢日羅太繼續喺微博放閃,晒出一張同謙謙背對背嘅情侶照放閃,仲留言:「我累了,你讓我依靠.....幸福就是這樣簡單......️@羅仲謙。」

原來兩人最近去咗韓國旅行度蜜月,相中見楊怡同謙謙着上情侶格仔恤衫,齊齊坐喺韓國鐵路站內等車。唔知係咪楊怡濕足大半日平有啲攰,於是挨住老公嘅背脊休息。兩人面上幸福嘅表情再加上一身平凡嘅打扮,十足普通後生情侶一樣咁青澀!網友見到佢哋現時生活咁幸福都有留言送上祝福,仲祝佢哋早日連生貴子!唔知羅生、羅太又收唔收到呢個message,趁住呢個蜜月旅行密密造人呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!