掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

阿姐愕然馮淬帆認初戀 __,阿姐,馮淬帆,汪明荃,

阿姐愕然馮淬帆認初戀汪明荃昨日在高山劇場出席慶祝華光寶誕上演的賀誕例戲《香花山大賀壽》。年過70的馮淬帆(緊哥)早前於訪問中自爆汪阿姐是其初戀情人,阿姐得悉後感到非常愕然,她說:「都幾廿年前嘅事,佢認呀?大家都冇講。」阿姐讚緊哥有才華,對於緊哥指阿姐當年有野心,阿姐回應:「每個人都應有事業心,可能佢唔需要呢啲,佢需要小鳥依人。」採訪:張俊銘攝影:仇志德 ...


阿姐愕然馮淬帆認初戀



汪明荃昨日在高山劇場出席慶祝華光寶誕上演的賀誕例戲《香花山大賀壽》。年過70的馮淬帆(緊哥)早前於訪問中自爆汪阿姐是其初戀情人,阿姐得悉後感到非常愕然,她說:「都幾廿年前嘅事,佢認呀?大家都冇講。」阿姐讚緊哥有才華,對於緊哥指阿姐當年有野心,阿姐回應:「每個人都應有事業心,可能佢唔需要呢啲,佢需要小鳥依人。」

採訪:張俊銘

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!