掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

化妝師擺酒!大肚謝安琪孖許廷鏗去飲 __,廷鏗,謝安琪,許廷鏗,

謝安琪(左二)一排冇見又再靚咗!昨晚係化妝師Khaki嘅結婚日子,歌手許廷鏗(Alfred)都有畀面出席,之後佢喺Instagram上載咗張同一對新人影嘅合照,相中仲見到佢身邊多咗個女伴!原來呢個女伴並唔係Alfred女友,而係大肚後有一排冇公開露面嘅謝安琪(Kay)!許廷鏗留言:「大家快啲祝福一對新人啦!恭喜最靚既(嘅)美女化妝師@khaki_yan#唔好祝福錯左(咗)我同Kay#另外那兩個才是 ...


謝安琪(左二)一排冇見又再靚咗!昨晚係化妝師Khaki嘅結婚日子,歌手許廷鏗(Alfred)都有畀面出席,之後佢喺Instagram上載咗張同一對新人影嘅合照,相中仲見到佢身邊多咗個女伴!原來呢個女伴並唔係Alfred女友,而係大肚後有一排冇公開露面嘅謝安琪(Kay)!許廷鏗留言:「大家快啲祝福一對新人恭喜最靚既(嘅)美女化妝師@khaki_yan#唔好祝福錯左(咗)我同Kay#另外那兩個才是 ...




其他影片:>>






謝安琪(左二)一排冇見又再靚咗!

昨晚係化妝師Khaki嘅結婚日子,歌手許廷鏗(Alfred)都有畀面出席,之後佢喺Instagram上載咗張同一對新人影嘅合照,相中仲見到佢身邊多咗個女伴!原來呢個女伴並唔係Alfred女友,而係大肚後有一排冇公開露面嘅謝安琪(Kay)!

許廷鏗留言:「大家快啲祝福一對新人恭喜最靚既(嘅)美女化妝師 @khaki_yan #唔好祝福錯左(咗)我同Kay #另外那兩個才是一對新人 #我地(哋)連樂壇新人都唔係喇 #😂」。見到自己畀許廷鏗Tag咗,Kay亦有轉載許廷鏗嘅Post,並留言祝福一對新人:「我的美人兒化妝師出嫁了,要幸福哦❤️Khaki,你在我心中永遠可愛如小女孩😘😘😘 P.S. 很久不見鏗鏗,現在很健美哦!」

相中見Kay着上淺藍色長裙,仲披上一件披肩。雖然佢刻意將對手放喺肚前,但依然遮唔到凸出嚟嘅肚仔。大住肚都去飲,Kay真係有心喇!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!