掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

唱老公杜汶澤冇料到 田蕊妮高潮樣大叫:搞我啦! __,杜汶澤,田蕊妮,

唱老公杜汶澤冇料到田蕊妮高潮樣大叫:搞我啦!向來玩得的藝人田蕊妮昨日到商場宣傳新劇,除了瞓身玩遊戲,更將胡定欣與陳展鵬的緋聞擺上枱,期間又投訴老公杜汶澤未能滿足她:「除咗我老公之外,任何人都可以令我興奮。」之後又驚現高潮樣大叫:「搞我啦!搞我啦!」被控訴的阿澤笑指阿田出奸招,刻意唱衰自己,實是趕絕小三的招數。戴上貓耳道具的田蕊妮,嘟嘴兼眼仔睩睩,杜汶澤見到都嬲唔落啦!藝人田蕊妮、胡定欣、陳豪、楊秀 ...


戴上貓耳道具的田蕊妮,嘟嘴兼眼仔睩睩,杜汶澤見到都嬲唔落
唱老公杜汶澤冇料到田蕊妮高潮樣大叫:搞我向來玩得的藝人田蕊妮昨日到商場宣傳新劇,除了瞓身玩遊戲,更將胡定欣與陳展鵬的緋聞擺上枱,期間又投訴老公杜汶澤未能滿足她:「除咗我老公之外,任何人都可以令我興奮。」之後又驚現高潮樣大叫:「搞我搞我」被控訴的阿澤笑指阿田出奸招,刻意唱衰自己,實是趕絕小三的招數。戴上貓耳道具的田蕊妮,嘟嘴兼眼仔睩睩,杜汶澤見到都嬲唔落藝人田蕊妮、胡定欣、陳豪、楊秀 ...


唱老公杜汶澤冇料到 田蕊妮高潮樣大叫:搞我

向來玩得的藝人田蕊妮昨日到商場宣傳新劇,除了瞓身玩遊戲,更將胡定欣與陳展鵬的緋聞擺上枱,期間又投訴老公杜汶澤未能滿足她:「除咗我老公之外,任何人都可以令我興奮。」之後又驚現高潮樣大叫:「搞我搞我」被控訴的阿澤笑指阿田出奸招,刻意唱衰自己,實是趕絕小三的招數。

藝人田蕊妮、胡定欣、陳豪、楊秀惠及敖嘉年等昨日到油塘宣傳TVB台慶劇《來自喵喵星的妳》,吸引大批市民圍觀,阿田全程High爆,玩遊戲時動作多多,遊戲中她與定欣扮貓,其他藝人要諗計令她們心情興奮,當定欣扮貓時,溫家偉欲出招,定欣作狀嫌棄:「你呀?」阿田即將其緋聞擺上枱:「不如叫展鵬嚟令你興奮好冇?」定欣扮聽唔到。當輪到阿田扮貓時,突然自High笑說:「除咗我老公,任何人都可以令我興奮。」又驚現高潮樣大叫:「搞我搞我」全場爆笑。

爆胡定欣陳展鵬「同屋」

問阿田情緒如此高漲,是否平日太Dry?她笑說:「宣傳嘛!要認真!唔係心嗰句唔講。(投訴老公杜汶澤?)你咁講我唔反對。(佢冇時間陪你?)係有冇眼藥水?講笑咋!但老公你要檢討吓!」期間她又多次提起展鵬,令定欣冇晒符。問定欣甚麼事能令她興奮?定欣說:「多啲錢搵!套劇收視好!」問會否約展鵬睇《來》劇,她表示不需要,阿田即說:「唔使約,因為一齊喺屋企睇!」嚇得定欣叫她不要亂說話。說到二人是今年視后大熱,阿田笑說:「除咗我哋冇另一個講笑咋!(驚唔驚《巨輪II》太近分薄票源?)定欣四套都未驚。」定欣則說:「冇諗勝算,每次都係唔同嘗試。(上次《城寨英雄》反應好,有冇壓力?)冇!今次台前幕後都係收視保證。」

圖為杜汶澤。
  • 圖為杜汶澤。
劇接劇出籠的胡定欣,扮貓喵賣萌。
  • 劇接劇出籠的胡定欣,扮貓喵賣萌。
田蕊妮、陳豪與胡定欣近日忙為新劇宣傳。
  • 田蕊妮、陳豪與胡定欣近日忙為新劇宣傳。

陳豪讓子女選擇性收睇

至於杜汶澤接受電話訪問時,爆笑指老婆勁攻心計:「佢呢招好高,叫反宣傳,即係通街唱我冇料到,等其他女仔對我『實力』有懷疑!其實係佢擊退小三必殺技其中一招,佢好多招數o架!」

全程Hyper撩人玩的田蕊妮,男女通殺。左為敖嘉年。
  • 全程Hyper撩人玩的田蕊妮,男女通殺。左為敖嘉年。
左為楊秀惠。
  • 左為楊秀惠。

另外,昨日同現身宣傳的陳豪指雖然劇集合家歡,但不會與子女收看:「佢哋仲細,好多嘢唔啱睇,我好緊張佢哋接收嘅每一個畫面,平時會安排啲富教育成分嘅嘢。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!