掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

【攰爆冇洞房】楊怡摸謝安琪巨肚沾旺氣 __,謝安琪,楊怡,

楊怡透露佢畀長輩同一班老友催生B,仲話都有摸吓謝安琪個肚沾吓旺氣㗎!藝人羅仲謙(謙謙)與楊怡昨晚舉行大型婚宴,群星到賀。而一對新人今午離開酒店,被問到昨晚睡得好嗎?他們不約而同指攰爆,連洞房都無力,謙謙說:「我一撻落床就瞓咗!」楊怡又謂:「我抽筋抽到腳趾都疊埋一齊,啲賓客好好,排好耐先可以同我哋影相都照排,都影咗兩個鐘。」錯過了洞房夜,會否感到好可惜,兩人笑言:「儀式啫!」楊怡透露之後要忙於工作, ...




其他影片:>>






楊怡透露佢畀長輩同一班老友催生B,仲話都有摸吓謝安琪個肚沾吓旺氣㗎!

藝人羅仲謙(謙謙)與楊怡昨晚舉行大型婚宴,群星到賀。而一對新人今午離開酒店,被問到昨晚睡得好嗎?他們不約而同指攰爆,連洞房都無力,謙謙說:「我一撻落床就瞓咗!」楊怡又謂:「我抽筋抽到腳趾都疊埋一齊,啲賓客好好,排好耐先可以同我哋影相都照排,都影咗兩個鐘。」錯過了洞房夜,會否感到好可惜,兩人笑言:「儀式啫!」楊怡透露之後要忙於工作,她說:「過埋今日先,仲有好多嘢要做,依家好似做完個大Project咁,真係要抖抖,之後都各有各忙,我要做舞台劇。」

未打算度蜜月?

問到度蜜月會去邊?楊怡說:「未決定,大家唔好喺機場等我哋。」謙謙則表示:「我之後都要開工到下年三月。」講到羅仲謙要隻身到內地工作,問楊怡是否不會擔心老公有艷遇,她謂:「呢啲從來冇驚過,要對對方有信心,結婚誓言都有講。」

畀長輩老友催生B

提到長輩有否催生B,楊怡坦言:「唔止咁簡單,朋友都有催,尋日謝安琪有嚟,我都有摸佢個肚沾吓旺氣,大家都叫我哋努力,但唔會有太大壓力,好似有人話食酸嘢會生女。」羅仲謙即接着說:「好似陳浩民兩公婆講㗎。(會否效法佢哋生四個?)我哋會慢慢嚟。」接受完訪問之後,兩人大方將婚戒放心口讓傳媒拍照,之後便上車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!