掃呢頁CODE去手機

2016年10月26日 星期三

周秀娜踩入無綫玩爭寵 孖定欣心悠出浴 __,心悠,無綫,胡定欣,定欣,周秀娜,劉心悠,

呢單嘢真係好令人期待呀!近年集中在影壇發展的「女神」周秀娜(Chrissie),將踩過公仔箱,接拍無綫明年開拍的重頭劇《深宮計》!無綫金牌監製梅小青早前回歸,即着手籌備明年開拍的無綫重頭劇《深宮計》,除早前已公布的劉心悠、胡定欣及馬浚偉三位鐵膽外,梅小青更成功邀得「女神」周秀娜(Chrissie)及羅霖加盟,二人分別飾演妃子及高級宮女。Chrissie除與定欣及心悠一同服侍「皇帝」馬浚偉,三女更會 ...


呢單嘢真係好令人期待呀!

近年集中在影壇發展的「女神」周秀娜(Chrissie),將踩過公仔箱,接拍無綫明年開拍的重頭劇《深宮計》!無綫金牌監製梅小青早前回歸,即着手籌備明年開拍的無綫重頭劇《深宮計》,除早前已公布的劉心悠、胡定欣及馬浚偉三位鐵膽外,梅小青更成功邀得「女神」周秀娜(Chrissie)及羅霖加盟,二人分別飾演妃子及高級宮女。Chrissie除與定欣及心悠一同服侍「皇帝」馬浚偉,三女更會掀起爭寵角力戰,當中更有皇帝與妃子鴛鴦浴戲份,無綫為此不惜工本於橫店搭建浴池。

讚對手夠新鮮

據知首次拍電視劇的Chrissie,將要應付連場打戲,幸而她早有功夫底。而Chrissie亦相當易話為,願意騰出三個月檔期拍劇之餘,即使要到橫店外景也未有say no,亦未有過問酬勞。Chrissie接受《東網》訪問時,更親自剖白接拍因由:「因為未演過劇集,角色有發揮,對手又新鮮,有視后定欣,又有心悠,希望有火花(要拍出浴戲?)未收到劇本,咁電視有佢尺度,唔使諗太多,到時要去橫店兩、三個月,香港亦有戲份。(重金禮聘你?)滿意最重要係有新嘗試!(想唔係喺頒獎禮分一杯羹?)拍完先依家言之尚早。」

出浴戲挑戰電視尺度?

對於與幾位女神合演鴛鴦戲,馬浚偉笑指日前獲梅小青傳來短訊,內容寫着「豔福無邊」四個字,他笑謂:「咁我都係時候要開放自己。(要求加戲?)加戲就唔只鍚,要挑戰電視尺度,Chrissie我好早已經覺得佢有內涵同修養。(出浴戲想點就點?)如果我真係皇上就可以,我只係馬浚『蟻』,係蟻民,唔可以要求太多,但我都會去操肌。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!