網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月2日 星期日

愛的表現?蕭正楠自爆畀翠如逼食「蟲」 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

好彩蕭正楠唔係真係食蟲,係食蟲草啫!講真黃翠如(圈圖)點捨得男朋友食蟲呀~藝人蕭正楠(Edwin)、陳凱琳(Grace)、湯洛雯及姜大偉等,於觀塘出席無綫新劇《翻生武林》煞科飯局。早前拍到過勞「生蛇」的Edwin被問及病況,他透露目前已經康復,結焦位置亦已脫落。問到他有否獲女友黃翠如煲湯補身?Edwin搞笑爆出被對方逼食「蟲」:「佢有煲靈芝茶,又焗蟲草茶,仲逼我食埋條蟲草,成條蟲咁嘅樣。佢整畀我食 ...


好彩蕭正楠唔係真係食蟲,係食蟲草啫!講真黃翠如(圈圖)點捨得男朋友食蟲呀~

藝人蕭正楠(Edwin)、陳凱琳(Grace)、湯洛雯及姜大偉等,於觀塘出席無綫新劇《翻生武林》煞科飯局。早前拍到過勞「生蛇」的Edwin被問及病況,他透露目前已經康復,結焦位置亦已脫落。問到他有否獲女友黃翠如煲湯補身?Edwin搞笑爆出被對方逼食「蟲」:「佢有煲靈芝茶,又焗蟲草茶,仲逼我食埋條蟲草,成條蟲咁嘅樣。佢整畀我食,我肯食都係愛的表現!」劇接劇的Edwin笑言所拍的劇集相繼播出,出現「自己打自己」的情況都未驚過:「《巨輪》、《巾幗梟雄之諜血長天》都播出,尋晚我亦為《幕後玩家》拍完宣傳片,(自己打自己有壓力?)冇,多啲工作好!」

踢爆嘉穎隨傳隨到

至於Grace就透露於劇中與湯洛雯為了爭奪Edwin而大打出手,但私下與對方好老友。Edwin聞言笑說:「佢地拍戲就黐住我,一停機就冇人理我!」問到Grace日前稱因演技被批評而不開心,事後有否獲男友鄭嘉穎安慰?她即冧爆稱獲對方指點演技:「有,我哋收工去食飯同睇《巨輪》,佢讚我淡定咗同有提點我。我欣賞佢唔會因為想我開心而淨係講好嘢。(鍾意畀佢鬧?)鍾意佢提點我。」Edwin又笑指Grace與嘉穎sweet到爆,更稱嘉穎「有call就到」:「我哋拍攝期間Grace生日,佢男友帶佢去食飯又車佢返嚟開工,佢男友話call我(翠如冇探班?)有,但有時我行咗去另一邊拍嘢會見佢唔到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!