網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月26日 星期三

愛駒受重傷 蘇志威冇期望:點都會善待佢 __,蘇志威,

希望蘇志威隻「駿王」會冇事啦。草蜢成員蘇志威(蘇老闆)早前購入的馬匹「駿王」還未參與本港馬賽,一對前腳已受重傷,更有機會要退役。身為馬主的蘇老闆,承認愛駒受傷,他透過電話回覆《東網》表示:「隻馬依家休息緊,係冇操練,睇吓馬會同我Check一Check清楚係點樣,希望佢冇事啦。」並透露對「駿王」沒抱太大期望,蘇老闆說:「養馬都係自己喜愛,對佢冇好大期望又唔會失望,隻馬跑唔跑到我都會善待佢,如果真係唔 ...




其他影片:>>






希望蘇志威隻「駿王」會冇事啦。

草蜢成員蘇志威(蘇老闆)早前購入的馬匹「駿王」還未參與本港馬賽,一對前腳已受重傷,更有機會要退役。身為馬主的蘇老闆,承認愛駒受傷,他透過電話回覆《東網》表示:「隻馬依家休息緊,係冇操練,睇吓馬會同我Check一Check清楚係點樣,希望佢冇事啦。」並透露對「駿王」沒抱太大期望,蘇老闆說:「養馬都係自己喜愛,對佢冇好大期望又唔會失望,隻馬跑唔跑到我都會善待佢,如果真係唔適合香港跑,我會送佢去澳洲嘅開心地方。」

獲高級訂造服設計師青睞

蘇老闆透露日前與馬主好友施雅治及太太劉小慧出席馬場舉行的時尚煲呔日,當日所穿的西裝由高級訂造服設計師郭培刺繡,他說:「套西裝係我公司設計佢刺繡,郭超老師唔同其他人合作,甚至世界一級品牌都冇合作,因為我同佢有緣識咗好多年,佢好欣賞我哋男裝,所以同我合作。」並表示施生及他的西裝屬馬主系列,他說:「我公司特別為馬會會員訂製,只要係馬主嚟我公司,會根據佢嘅綵衣設計一個圖案,當馬主滿意就運上北京畀郭培老師刺繡。施生話畀人知套西裝十幾萬,講真吖,貴在刺繡。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!