掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

王麗嘉:名人:戰鬥格王麗嘉撻着周美鳳仔仔 __,周美鳳,王麗嘉,

王麗嘉低胸出巡,仲孖住周美鳳嘅仔仔蔡卓衡一齊行街街。正所謂女大女世界!型佬王敏德與名模馬詩慧對三位子女的感情事抱開放態度,給他們很大自由度,現年21歲的二女王麗嘉,身邊男伴更是團團轉,緋聞多多的她近日原來撻着剛在美國大學畢業、名媛周美鳳的兒子蔡卓衡(Tim)。日前晚上約7時,麗嘉單拖現身銅鑼灣一商場門口,企埋一邊撳電話似乎在等人。一向身材出眾的麗嘉,當日穿上貼身DeepV白色小背心配熱褲,大騷激凸 ...




其他影片:>>






王麗嘉低胸出巡,仲孖住周美鳳嘅仔仔蔡卓衡一齊行街街。

正所謂女大女世界!型佬王敏德與名模馬詩慧對三位子女的感情事抱開放態度,給他們很大自由度,現年21歲的二女王麗嘉,身邊男伴更是團團轉,緋聞多多的她近日原來撻着剛在美國大學畢業、名媛周美鳳的兒子蔡卓衡(Tim)。

日前晚上約7時,麗嘉單拖現身銅鑼灣一商場門口,企埋一邊撳電話似乎在等人。一向身材出眾的麗嘉,當日穿上貼身Deep V白色小背心配熱褲,大騷激凸身材兼長腿,難怪不少途人行過都不禁回頭眼望望。鬼妹仔性格的麗嘉,期間不顧儀態地當街抬腿拉筋,不經意露出Bra帶。

未幾見一身Casual打扮的Tim前來會合,原本木無表情玩手機的麗嘉見到男友即笑到見牙唔見眼,之後兩人孖住到附近搵嘢食,去到餐廳門口,二人傾了一會,似乎唔啱麗嘉口味,於是雙雙轉身走人。期間男方輕掃麗嘉纖腰,而麗嘉亦未有抗拒,繼續專心撳電話搵地方撐枱腳。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!