掃呢頁CODE去手機

2016年10月22日 星期六

小儀情敵曝光》揭余文樂收埋長腿女友一年 情侶裝情侶超洩密 __,余文樂,小儀,

今年8月初,小儀post咗張相sweet照上網,自爆好愛余文樂。點知話咁快,樂仔就喺ig回應,仲話「如果呢幾年都搵唔到對象,我哋就真係一齊吧。」講到咁老定,梗係啦!樂仔當時已經有個拍拖一年嘅model女友AngelChu,樣靚身材正㗎。戀情嘅嘢,點包得住㗎。留心佢兩個嘅ig,好多蛛絲馬跡㗎。好似樂仔嘅時裝品牌喺北京開業,女友都有嚟撐場。仲有情侶裝、情侶超咁啦。今年兩個分別喺4月尾同5月初,喺台灣打 ...




其他影片:>>






今年8月初,小儀post咗張相sweet照上網,自爆好愛余文樂。點知話咁快,樂仔就喺ig回應,仲話「如果呢幾年都搵唔到對象,我哋就真係一齊吧。」講到咁老定,梗係樂仔當時已經有個拍拖一年嘅model女友AngelChu,樣靚身材正㗎。戀情嘅嘢,點包得住㗎。留心佢兩個嘅ig,好多蛛絲馬跡㗎。好似樂仔嘅時裝品牌喺北京開業,女友都有嚟撐場。仲有情侶裝、情侶超咁啦。今年兩個分別喺4月尾同5月初,喺台灣打 ...


今年8月初,小儀post咗張相sweet照上網,自爆好愛余文樂。點知話咁快,樂仔就喺ig回應,仲話「如果呢幾年都搵唔到對象,我哋就真係一齊吧。」

講到咁老定,梗係樂仔當時已經有個拍拖一年嘅model女友Angel Chu,樣靚身材正㗎。

戀情嘅嘢,點包得住㗎。留心佢兩個嘅ig,好多蛛絲馬跡㗎。好似樂仔嘅時裝品牌喺北京開業,女友都有嚟撐場。仲有情侶裝、情侶超咁啦。今年兩個分別喺4月尾同5月初,喺台灣打咭,點會咁橋?

班醒目嘅粉絲一早發現,有乜理智嘅大陸fans就梗係呷晒醋,仲猛咁留言鬧爆Angel,搞到樂仔要喺微博出post護花,不過為免搞大件事,好快又delete咗。好彩有班粉絲力撐,都冇咁傷。

拍拖啫!無端端俾人鬧,好陰功啫。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!