掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

【獨家有片】買手扣 + 情趣制服》等老公撲火 胡杏兒詐嬌 : 俾我買埋先啦! __,杏兒,胡杏兒,



其他影片:>>






嘩嘩嘩!手扣、制服。胡杏兒你搞邊科呀?呢日胡杏兒喺中環間舖左摷右摷,究竟摷乜?原來係買制服,佢先買咗套男裝嘅警察制服,仲包埋手扣㗎。之後佢想揀多套女裝,點知揀揀吓發現記者,即刻尷尷尬尬打招呼,仲詐晒嬌嗌記者收機︰「點呀……俾我買埋先啦。」話說杏兒買完啲手扣同制服,就急急腳走人,上車前狂打電話,唔知係咪急call老公返嚟撲火呢? ...


嘩嘩嘩!手扣、制服。胡杏兒你搞邊科呀?

呢日胡杏兒喺中環間舖左摷右摷,究竟摷乜?原來係買制服,佢先買咗套男裝嘅警察制服,仲包埋手扣㗎。之後佢想揀多套女裝,點知揀揀吓發現記者,即刻尷尷尬尬打招呼,仲詐晒嬌嗌記者收機︰「點呀……俾我買埋先啦。」

話說杏兒買完啲手扣同制服,就急急腳走人,上車前狂打電話,唔知係咪急call老公返嚟撲火呢?


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!