網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月2日 星期日

【搶唔到新娘鏡】姊妹裙一式一樣 馬賽今日都有嚟 __,馬賽,

【短片】【搶唔到新娘鏡】姊妹裙一式一樣馬賽今日都有嚟2016-10-0214:41:00HKT新郎新娘都好風騷!9個兄弟+9個姊妹。馬賽(右三)都係姊妹之一。吳卓羲出嚟嗰陣伸晒脷,唔知係咪接新娘好用力呢?攝影:陳順禎、朱志聰、黃曉程羅仲謙同楊怡今日結婚兼擺喜酒,二人嘅兄弟團同姊妹團分別都有9個人。兄弟團中,藝人方面就有馬國明、吳卓羲、王浩信同豹哥單立文,另外仲有無綫監製林志華。至於姊妹團陣容,就有 ...


【短片】【搶唔到新娘鏡】姊妹裙一式一樣 馬賽今日都有嚟

2016-10-02 14:41:00 HKT



新郎新娘都好風騷!



9個兄弟+9個姊妹。



馬賽(右三)都係姊妹之一。



吳卓羲出嚟嗰陣伸晒脷,唔知係咪接新娘好用力呢?



攝影:陳順禎、朱志聰、黃曉程

羅仲謙同楊怡今日結婚兼擺喜酒,二人嘅兄弟團同姊妹團分別都有9個人。兄弟團中,藝人方面就有馬國明、吳卓羲、王浩信同豹哥單立文,另外仲有無綫監製林志華。

至於姊妹團陣容,就有楊怡家姐楊卓娜、唐詩詠、張美妮、康華,姚嘉妮,仲有久違咗嘅馬賽,佢同楊怡曾經喺電視劇《名媛望族》合作過。

而今日姊妹團着嘅姊妹裙,清一色係粉紫露肩裙,腰間繫上一個閃石扣,件件款式都差唔多,真係誰也搶不了誰的風頭。


鍾意就快D Share啦!