網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月27日 星期四

【產後首個活動】鍾嘉欣下周四現身中環 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

唔知嘉欣到時會唔會帶埋囡囡嚟香港呢?無綫藝人鍾嘉欣於8月誕下愛女Kelly後,一直在加拿大專心湊女,日前更於微博大晒溫馨母女照。婚後暫時退出娛樂圈的嘉欣,曾表示年底會返香港為廣告進行拍攝工作,不過原來嘉欣已決定提早返港,更會於十一月三日(下周四)於中環出席服裝品牌活動,是次更是嘉欣產後首個公開活動,相信屆時場面一定好墟冚。此外,今日是馬浚偉正日生日,嘉欣亦有於微博祝賀對方,更留言:「哥、生日快樂! ...


唔知嘉欣到時會唔會帶埋囡囡嚟香港呢?

無綫藝人鍾嘉欣於8月誕下愛女Kelly後,一直在加拿大專心湊女,日前更於微博大晒溫馨母女照。婚後暫時退出娛樂圈的嘉欣,曾表示年底會返香港為廣告進行拍攝工作,不過原來嘉欣已決定提早返港,更會於十一月三日(下周四)於中環出席服裝品牌活動,是次更是嘉欣產後首個公開活動,相信屆時場面一定好墟冚。

此外,今日是馬浚偉正日生日,嘉欣亦有於微博祝賀對方,更留言:「哥、生日快樂!」馬浚偉多謝嘉欣之餘,更回覆謂:「Linda等妳回來!」相信嘉欣回港後,一定會與哥哥敘舊。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!