網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月12日 星期三

滕麗名:【青春無敵】滕麗名江美儀扮清純學生妹 __,江美儀,滕麗名,

美魔女真係成行成市。滕麗名(阿滕)於牛池灣街巿為無綫節目《街巿遊樂團》拍攝,與麥長青(麥包)、江美儀、陳浚霆齊齊着校服示人,阿滕更穿了水手裝校服,望落勁青春。拍攝時,打「飛仔」學生的麥包向阿滕及江美儀吹口哨,更笑言自己由撩「學生妹」變成撩「學生乸」,場面搞笑。阿滕接受訪問時,坦言以前住在這一區,放學後經常在牛池灣四處玩,更玩到踩入姑婆屋。她說:「嗰陣好多阿婆住呢度,我哋就喺佢哋間屋入面玩捉迷藏,裏 ...




其他影片:>>






美魔女真係成行成市。

滕麗名(阿滕)於牛池灣街巿為無綫節目《街巿遊樂團》拍攝,與麥長青(麥包)、江美儀、陳浚霆齊齊着校服示人,阿滕更穿了水手裝校服,望落勁青春。拍攝時,打「飛仔」學生的麥包向阿滕及江美儀吹口哨,更笑言自己由撩「學生妹」變成撩「學生乸」,場面搞笑。

阿滕接受訪問時,坦言以前住在這一區,放學後經常在牛池灣四處玩,更玩到踩入姑婆屋。她說:「嗰陣好多阿婆住呢度,我哋就喺佢哋間屋入面玩捉迷藏,裏面仲有棺材,細個真係唔識驚。」

家教嚴難識男仔

她又指讀書時家教很嚴,母親更禁止她出街玩,惟有求阿哥帶她出去,她說:「以前學校好近屋企,一轉彎就見到老竇企喺樓下,所以調頭走。(好難識男朋友?)係!真真正正同男仔去街都係跟阿哥去聖誕派對,第一個男朋友都係阿哥同學嚟。」

談到現時經常於街巿拍攝節目,阿滕坦言平時有空都會親自行街巿買餸,煮飯給老公吃。問到有否拿手小菜時,她指最拿手是炆牛坑腩及蟹肉魚肚羮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!